loading...
ورزش شهرستان صحنه
بیمه تعاون نمایندگی پیری سرابی

آخرین ارسال های انجمن
afshar بازدید : 2071 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

آسیب های کشتی

کشتی یکی از قدیمی ترین ورزش ها است که تقریبا هر کسی و با هر جثه ای میتواند آن را انجام دهد. کشتی ورزشی است که نیاز به قابلیت انعطاف زیاد در تمام مفاصل بدن، قدرت عضلانی زیاد و استقامت فراوان دارد. در کنار این مشخصات جسمی یک ورزشکار کشتی باید از لحاظ روحی هم قوی و با استقامت باشد.

اساس این ورزش در رقابت و مسابقه است و در رقابت های کشتی افراد را بر حسب وزن و در بسیاری موارد برحسب پارامترهای دیگری مانند سن، جنس و درجه تجربه به گروه هایی تقسیم کرده و مسابقات را در درون گروه ها انجام میدهند. به این ترتیب هر کسی با هر وزن، سن و یا هر درجه از تجربه میتواند به این ورزش بپردازد. گرچه این رویه تا حدودی احتمال بروز آسیب های بدنی در ورزشکار را کاهش میدهد با این حال در کشتی هم مانند هر ورزش دیگری احتمال آسیب وجود دارد.

شایعترین آسیب های ورزشی در کشتی موقع زمین خوردن ایجاد میشود و شایعترین محل های آسیب در کشتی سر و گردن، شانه و زانو است.

کشیدگی عضلانی در کشتی شایع بوده و میتواند در هر ناحیه ای از بدن ایجاد شود. کشیدگی عضلات کشاله ران، کشیدگی عضلات همسترینگ و عضلات پشت ساق از شایعترین آنها هستند.

afshar بازدید : 3611 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

آیابسکتبال بچه ها را قد بلند و کشتی قد کوتاه می کند؟

basketball&koshti

 برای فوتبال پاهای قوی باید داشت و برای والیبال دست های پرتوان. شطرنج ورزش زیرک هاست، قد بلند که باشی باید بسکتبالیست شوی. هر ورزشی آدم خاص خودش را می خواهد. اما قد بلند یکی از ویژگی هایی است که تقریبا برای تمام ورزش ها نیاز است.سکتبال، والیبال، فوتبال، تنیس، بوکس، دو و میدانی، دوچرخه سواری، تکواندو و .... در هر کدام از این ورزشها قد بلند می تواند یکی از عوامل موفقیت محسوب شود. از ورزشکار شدن هم بگذریم، قد بلند رویای بسیاری از افراد است. شاید به همین دلیل است که این روزها انقدر بازار تبلیغات محصول افزایش قد بازارش داغ است.

afshar بازدید : 2473 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تمرینات ترکیبی در جودو

اگر شما یک جودو کار  فصلی می باشید که وقت آزاد بسیار زیادی دارید، می توانید ساعت های متمادی به باشگاه ورزشی بروید و حرکات کشش پاها، جلو بازو، پشت بازو، و سایر تمرین ها را تک به تک به صورت موضعی انجام دهید.

اما بسیاری از افراد هستند که باید فعالیت های بیشماری را در طول روز انجام دهید نظیر کار، مدرسه، امور منزل و ... آنها هم دوست دارند که تمرین های ورزشی انجام دهند و اندام خود را روی فرم نگه دارند. ثابت شده است که ورزش های ترکیبی (چندین مفصل و ماهیچه در حین ورزش به کار گرفته می شود) در زمان کمتر بر روی عضلات بیشتری تاثیر می گذارد و نتیجه آن خیلی بهتر از حرکات موضعی (تک مفصلی) می باشد.

البته مطلب ذکر شده به این معنا نیست که تمرین های موضعی بی اثر هستند. اما اگر به فعالیت های روزمره خود هم نگاهی بیندازید بدون شک متوجه می شوید که همیشه مفصل های متعددی در حال کار کردن هستند.

afshar بازدید : 3790 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

قوانین اولیه والیبال

قسمت اول ۱

۱- واليبال در سال ۱۸۹٥ برابر با ۱۲۷٤ شمسي، توسط شخصي به نام ويليام مورگان آمريکايي ابداع شد.
۲- نام واليبال در ابتدا مين تونت بوده است.
 ۳- واليبال در ابتدا ۹ نفره بوده و قوانين خاصي نداشته است.
 ٤- طول زمين واليبال ۱۸ و عرض آن ۹ است.

 قسمت دوم

۱- يک تيم واليبال متشكل از ۶ تا ۱۲ بازيکن مي باشد كه از اين تعداد يک نفر بازيکن ليبرو – آزاد است.
 ۲- وظايف کاپيتان: شركت در قرعه كشي – انتخاب زمين يا سرويس اول
 ۳- کاپيتان با نوار ۸ سانتي روي سينه زير شماره شناخته مي شود.
٤- كفش مسابقات نبايد يکرنگ باشد. قسمت سوم کاپيتان يک تيم واليبال در دو بخش کاپيتان تيم و کاپيتان بازي فعاليت دارد. فقط کاپيتان حق صحبت با داور را دارد. حضور هر تيم با كمتر از ۶ بازيکن در مسابقه به باخت آن تيم ختم مي شود. در سيستم بازي تنبيهات شامل جرائم مختلف است. دريافت كارت زرد مساوي است با از دست دادن يک امتياز و سرويس دريافت كارت قرمز باعث اخراج فرد مي شود و امتياز سرويس را از دست نمي دهد. دريافت كارت زرد و قرمز باعث اخراج فرد از جريان بازي و سالن مي شود. يک بازي شامل ٥ گيم است و هر گيم ۲٥ امتيازي، گيم پنجم ۱٥ امتيازي است و هر تيم که سه گيم را ببَرد، برنده نهايي است. در هر گيم دو تايم اوت و ۶ تعويض وجود دارد.

afshar بازدید : 5159 سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

parkor

پارکور (به فرانسوی: Parkour) یا هنر جابجایی (به فرانسوی: L'art du déplacement) یا شهرنوردی به پیشهاد گروه "رها" یک راه نوین برای تعامل با محیط اطراف فقط با استفاده از توانایی‌های انسان است.
 داوید بل، بنیان‌گذار پارکور در فرانسه می‌گوید: جنبهٔ فیزیکی پارکور، غلبه‌کردن بر تمامی موانع پیش روست، درست مانند این‌که در شرایط اضطراری گیر کرده باشید. پارکور فقط صرف حرکات نیست، بلکه مجموعه‌ای هدفمند و دارای فلسفهٔ خاص خویش است.

afshar بازدید : 3664 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تمرینات قدرتی با کش

 میتوان از تمرینات با کش به خوبی استفاده کرد و جای تمرینات با وزنه را پر کرد
همه افراد  به دلایل مختلفی امکان رفتن به سالن های وزنه را ندارند

 

 

تمرینات با کش

afshar بازدید : 3948 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

اگر زمان کافی برای رفتن به باشگاه ورزشی ندارید و نمی‌خواهید زیاد هزینه کنید. می‌توانید از طناب زدن برای سلامت بودن و وزن کم کردن استفاده کنید.

آموزش طناب زنی

دکتر بورتز در مجله انجمن پزشکی امریکا در سال 1982 گفته بود؛ در حال حاضر دارویی وجود ندارد که بتواند مانند تمرین‌های ورزشی ضامن سلامتی انسان در طول عمر او باشد. همچنین از بورتز سؤال می‌کنند که چه نوع تمرین ایروبیکی که مناسب و کم هزینه نیز باشد را برای مقابله با سالخوردگی پیشنهاد می‌کند؟ و او در پاسخ می‌گوید؛ طناب زدن. زیرا نه تنها یک ورزش خوب و قدیمی است بلکه ایروبیکی نیز هست..

afshar بازدید : 3457 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

ravesh tamrin koshti

 تمرينات كوتاه مدت

( ارايه برنامه تمريني 10 روزه)

 روش نوين و جالبي كه شما خواهيد آموخت سبك و كلاس كشتي شمارا تغييرخواهد داده واز نتايج آن متعجب خواهيد شد

فرض كنيد كه امروز به شما اطلا ع مي دهند كه تنها 10 روز ديگرمسابقه مهمي را در پيش داريد.

شما مدت بسيار كمي براي آمادگي داريد چكار خواهيد كرد؟
همه ما به اشتباه گمان مي كنيم براي ارايه بالاترين كارايي و آمادگي بدني به مدت زمان زيادي شايد در حدود 3 يا4 ماه نياز است
يك ورزشكار موفق بايد بداند كه هر چقدر او نزديكي به زمان مسابقه را بيشتر.حس كند كيفيت تمرين بالاتري خواهد داشت
طبعا مدت زمان چند ماهه ممكن است سبب شود شما چند ماه اول راگرچه تمرين ميكنيد اما با كيفيت مناسبي
نباشدو با نزديك شدن به زمان مسابقه شما دريك حالت زدگي و بي انگيزگي قرار گيريد
مهمترين اصل در تمرينات ورزشي كيفيت است.شما خواهيد آموخت كه به جاي تعداد زياد تمرينات هفتگي و چندين وعده در روز چگونه با كاستن از تعداد تمرينات كيفيت كار را بالا ببريدواز بي انگيزگي بيرون آيد
 پس از همين حالا تلاش كنيد تا با كاستن از وعده هاي تمريني غير ضروري كيفيت تمرين خود را بالا ببريد
شما مي توانيدبا مشاهده مسابقات مختلف بفهميد كه كشتي گيران تاهنگامي كه تنفس عادي دارند از كيفيت خوبي در هنگام كشتي برخوردار هستند

afshar بازدید : 2530 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

ورزش وپوکی استخوان

درمان پوکی استخوان

پوکی استخوان یکی از دلایل اصلی ناتوانی در زنان مسن است؛ ناتوانی و حتی گاهی ترس از حرکت و فعالیت. چگونه می توان خطر ابتلا به مشکلات ستون فقرات و شکستگی استخوان ها را کاهش داد؟ جواب مشخص است: ورزش. اگر شما همیشه فعال بوده و فعالیت بدنی داشته اید که خوش به حالتان! اما پس از یائسگی نیز برای شروع ورزش خیلی دیر نیست.

با شروع یک برنامه ورزشی مناسب، قدرت عضلانی شما افزایش یافته و تعادل بدن تان بهبود می یابد. اینها به جلوگیری از سقوط شما کمک و همچنین استخوان های شما را از ضعیف تر شدن محافظت می کند.

afshar بازدید : 2515 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تغذیه کشتی

هیچ گاه بیش از 1 کیلوگرم در هفته، وزن خود را کاهش ندهید.

با رعایت این میزان استاندارد کاهش وزن،

در واقع حداقل کاهش بافت عضلانی را دارید و با کاهش بیشتر ازاین مقدار،

اتلاف بافت عضلانی رخ می دهد.

- در صورتی که به دلیل تمرینات سخت و فشرده،

در هفته بیش از 5/1-1 کیلوگرم وزن کم کردید،

مقدار بیشتری میوه، سبزی و غلات مصرف کنید تا نیاز شما برطرف گردد.

- برای کاهش وزن تنها، به برنامه ی غذایی کاهش وزن اکتفا نکرده

و به یاد داشته باشید که انجام فعالیت های هوازی مثل پیاده روی،

چربی بدن شما را خواهند سوزاند و انجام تمرینات با وزنه،

وزن عضلات شما را افزایش می دهد.

بنابراین توأم نمودن این ورزش ها با برنامه ی غذایی،

مقدار چربی بدن شما را کم خواهد کرد.

afshar بازدید : 1387 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)


اکثر ما بطور معمول تمام روز رو در اداره یا دیگر محیط های کاری به یک حالت ثابت می نشینیم، در نتیجه آخر شب، وقتی که می خوایم به رختخواب بریم خیلی از ما درد کمی رو در پشتمون احساس می کنیم
این مسئله رو نادیده نگیرید ...


این درد مختصر بتدریج و براحتی ممکنه منجر به ناتوانیهای زیاد حرکتی یا حتی فوت بشه.
نگران نباشید دوستان عزیز، سعی کنید تمرینات زیر رو برای 10 دقیقه
هر روز صبح انجام بدید و این درد مزمن رو از بین ببرید
و از یک زندگی سالم لذت ببرید ...

1   2

afshar بازدید : 1474 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

taghzie

سن: متابوليسم پايه از زمان تولد تا دوران پيري به تدريج كاهش مي يابد.

- جنس: انرژي مورد نياز براي متابوليسم پايه در زنان كمتر از مردان است.

-  با فعاليت بدني مداوم متابوليسم پايه 5 تا 10 درصد كاهش مي يابد.

- در مدت خواب متابوليسم پايه كاهش مي يابد.

- مواد محرك ( كافئين)، عوامل فيزيكي يا رواني و هورمون ها ( آدرنالين و ترشحات غده تيروئيد) بطور قابل توجهي( تا 50 درصد و بيشتر) موجب افزايش متابوليسم پايه مي گردند( كشيدن يك نخ سيگار، متابوليسم پايه را 20% افزايش مي دهد)

- در برخي حالات مانند نگراني يا تب متابوليسم پايه بالا مي رود( براي مثال به ازاء هر درجه سانتي گراد افزايش دماي بدن متابوليسم پايه 7% افزايش مي يابد).

حفظ حرارت بدن

عمر يك سلول در بدن انسان نمي تواند طولاني باشد مگر در درجه حرارت 42-35 درجه سانتي گراد، گاهي ورزشكاران ناگزير به زندگي و اقامت در هواي سرد( كوه نوردي، اسكي...) يا هواي گرم( ورزش هاي تابستاني) هستند كه در شرايط فوق مي بايستي بدن با گرما و يا سرما مبارزه كند ، در اين شرايط  ميزان انرژي مصرفي او تغيير مي كند.

afshar بازدید : 2008 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

asib shenasi

سر و صورت تحت فشار قرار گرفتن یا کشیده شدن گردن و شانه ، برخورد زانو در هنگام زیر گیری یا افتادن روی تشک ازجمله علل آسیب در ورزش کشتی می باشند.

در جریان مسابقه به هر کشتی گیر صدمه دیده حداکثر 2 دقیقه وقت درمان داده می شود تا به رقابت بازگردد( و گرنه نتیجه به سود حریف اعلام خواهد شد، مگر اینکه آسیب در اثر مانور غیر قانونی حریف باشد)

این زمان حالات خونریزی دهنده را شامل نمی شود ( مثلا برای خونریزی از بینی ) ، ولی میزان وقتهایی که برای مقابله و درمان خونریزی گرفته خواهد شد بر عهده داوری مسابقه است. اگر خونریزیی بیش از 5 دقیقه طول بکشد. داور می تواند بازی را خاتمه یافته اعلام کند. پس تصمیم سریع و صحیح در مرود توانایی ادامه کشتی توسط کشتی گیر برعهده پزشک تیم است.

 

از سال 1992 به بعد تصویب شد که استفاده از داروهای بی خطر در طی این زمان مجاز باشد: البته گلوکز خوراکی و یا مواد استنشاقی برای آسمی ها هم از جمله استثناء ها هستند. داروهای غیر مجاز ، در این شرایط غیر مجازند و استفاده از هر گونه دارویی در جهت کاستن از شدت درد( مثلا بی حس کنده های موضعی ممنوع است.

نحوة برخورد با پارگی ها و یا بریدگی های در حین مسابقه.

afshar بازدید : 4654 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

موضوع کتاب : ورزش های آپارتمانی

نویسنده : فرید معین پور

انتشار دهنده : فوردانلودز

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : ۶۸

قالب کتاب : PDF

توضیحات :

اکنون فرصتی برای تغییری بزرگ و سریع در تناسب اندامتان فرا رسیده است. در عرض چند هفته تغییراتی شگرفت در تناسب اندامتان ملاحضه خواهید نمون . نوع ساختار بدنی هر شخصی با دیگران متفاوت است . اگر شما بلند قد یا کوتاه قد و یا داریا استخوانبندی ریز و درشت هستید ، این نوع خصوصیات بدنی شما غیر قابل تغییر هستند ولی به خاطر داشته باشید که هر شخص زیبایی و جذابیت خود را داراست
شما بایستی این زیبایی خدادای خود را با استفاده از یک برنامه ورزشی منظم و معین ظاهر سازید ، چرا مردد هستید ؟ از همین امروز شروع کنید

ورزش های آپارتمانی

afshar بازدید : 2243 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

4اشتباه بزرگ تغذیه ای ورزشکاران

گاهی اوقات ورزشکاران به منظور دستیابی به موفقیت و یا تناسب اندام مرتکب خطاهای تغذیه ای می شوند. این 4 خطای به کرات انجام می شود و باید آنها را بشناسید و از آنها دوری کنید.


زیاده روی در مصرف پروتئین ها
ورزشکاران قدرتی به گمان افزایش توده ماهیچه ای، مقدار زیادی پروتئین مصرف می کنند. حال آنکه زیاده روی در مصرف پروتئین می تواند موجب آسیب های کلیوی شود. در واقع این تمرین است که باعث ایجاد کمربند تودۀ ماهیچه ای می شود و با افزایش شدت و تکرار تمرینات، نیازی به مصرف بیشتر پروتئین نیست.

afshar بازدید : 7531 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تغذیه درکشتی

کشتی از جمله فعالیت های ورزشی سنگین و یکی از پرجنب و جوش ترین ورزش ها می باشد و کشتی گیر نیازهای تغذیه ای منحصر به فردی دارد. دلیل این امر آن است که اگر چه مدت زمان مسابقه ی کشتی کوتاه و در حد چند دقیقه می باشد، لیکن یک کشتی گیر می باید در طول روز، مدت زمان زیادی را به تمرین اختصاص دهد و این امر به افزایش نیاز فرد منجر می گردد. یک کشتی گیر برای آن که بتواند در یک مسابقه پیروز شود، می باید در بهترین شرایط قرار داشته باشد. بر این اساس دانستن اصول مقدماتی تغذیه و به کارگیری آنها برای چنین فردی، حیاتی خواهد بود.

afshar بازدید : 3114 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

لزوم و اهمیت ورزش و تمرینات ورزشی برای هر دو جنس در سنین مختلف مورد تأیید محققین است .
به طور کلی ورزش و تحرک بر رشد عمومی بدن تأثیر می گذارد این امر با پژوهش انجام شده روی موش هایی که در محدودیت حرکتی بودند و موشهایی که آزادی حرکت داشتند به اثبات رسیده است .

لزوم ورزش برای دختران

afshar بازدید : 1453 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

در تربیت بدنی هر دانش‌آموز باید آگاهی‌های مربوط به ایمنی را برای حفظ سلامت خود و دیگران کسب کند، به گونه‌ای که جزو عادت‌های او شود. در ضمن، باید در مدارس محیطی سالم و ایمن برای دانش‌آموزان و معلمان فراهم کنیم و ضروری است، فعالیت‌های ورزشی را در محیط‌هایی که جنبه‌های ایمنی آن از همه نظر تامین شده است، اجرا شود. به طوری که دانش‌آموزان بتوانند به آن نکات، آگاهی پیدا کنند و همواره با دقت لازم آنها را رعایت کنند...

        مهارت های ایمنی درورزش

afshar بازدید : 3577 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

کتاب تغذیه ورزشی

کتاب راهنمای جامع تغذیه ورزشی یک منبع خوب برای دریافت اصول کامل ورزشی می باشد.شما می توانید با مراجعه به این کتاب اطلاعاتی نظیر مکمل های ورزشی،افزایش وزن مرتبط با تعذیه ورزشی و یا تغذیه قبل ، حین و بعد مسابقه را دریافت کنید.

afshar بازدید : 6570 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

ما در اینجا می خواهیم چند ورزش بسیار تاثیرگذار و ساده را به شما معرفی کنیم. نتیجه این ورزش ها را می توانید به خوبی ببینید و احساس کنید. اجباری هم برای رفتن به کلاس ورزشی نیست.

 

موثرترین وساده ترین ورزش ها

فواید ورزش برای سلامتی را همه ما می شناسیم. فوایدی مانند تاثیر آن بر کاهش وزن و مخصوصا کنترل وزن، تنظیم قند خون و پیشگیری از دیابت، درمان فشار خون و چربی خون بالا و صدها فایده مهم دیگری که ورزش برای سلامتی دارد.

دانستن این حقایق و آگاهی از فواید ورزش باعث شده خیلی از ما همیشه به فکر شروع آن بیفتیم، اما خیلی وقت ها به دلیل مشکلات مختلف مجبور هستیم از ورزش دست بکشیم. نداشتن وقت کافی برای ورزش کردن، عدم توانایی در رفتن به کلاس ورزشی، بیماری هایی مثل کمردرد و زانو درد و خیلی عوامل دیگر. ازطرفی نمی دانیم چه ورزشی را برای رسیدن به هدفمان انتخاب کنیم.

ما در اینجا می خواهیم چند ورزش بسیار تاثیرگذار و ساده را به شما معرفی کنیم. این ورزش ها به شما نتیجه ای می دهد که می توانید آن را به خوبی ببینید و نیز احساس کنید. اجباری هم برای رفتن به کلاس ورزشی نیست. شما می توانید این ورزش ها را چه در خانه و چه در باشگاه انجام دهید. فراموش نکنید اگر پزشک، شما را از انجام هر گونه فعالیت بدنی منع کرده است، بد نیست قبل از انجام این ورزش ها با پزشک خود مشورت کنید.

afshar بازدید : 2085 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

احتمال ایجاد آسیب‌های ورزشی هم برای افرادی وجود دارد که به صورت حرفه‌ای فعالیت ورزشی انجام می‌دهند و هم کسانی که به صورت مقطعی ورزش می‌کنند.

asib varzeshi

 

آیا شما هم با کسانی که از ترس صدمه‌دیدن، ورزش را کنار می‌گذارند، برخورد داشته‌اید؟ همان‌هایی که فکر می‌کنند نباید تکان بخورند، مبادا که دست و پایشان خراش بردارد، رگ به رگ شود یا بدتر از آن استخوان‌شان بشکند!

 اگر خودتان هم این‌طور فکر می‌کنید و از ترس چنین آسیب‌هایی، ورزش را از برنامه‌ روزانه‌تان حذف کرده‌اید،‌ خوب است در این مورد تجدیدنظر کنید؛ چرا که شاید بتوان از بروز این مشکلات پیشگیری کرد یا شاید روش‌های درمان ساده‌تر از آن چیزی باشد که شما فکر می‌کنید.
 ورزشکاران و کسانی که مشغول انجام ورزش‌های سنگین و حرفه‌ای هستند، بیشتر در معرض آسیب‌ های ورزشی قرار دارند یا افرادی که بندرت ورزش می‌کنند و عادت به فعالیت‌های جسمی مداوم ندارند؟ شاید این یکی از مهم‌ترین سوالاتی باشد که برای من و شما مطرح می‌شود؛ پرسشی که باید پاسخش را بدانیم تا بتوانیم از بروز این آسیب‌ها پیشگیری کنیم.

afshar بازدید : 7162 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تست مارگاریا کالامن

منظور از تست مارگاریا کالامن چیست و در چه مواردی بکار می رود وروش آن چگونه است
هدف از تست مارگاریا کالامن ارزیابی توان انفجاری و توان بی هوازی می باشد.
تجهیزات:
۱- پله با ۹ عدد یا بیشتر. ارتقاع عر کدام ۱۷/۵ سانت – یک محوطه به طول ۶ متر.
۲- نوار یا چوب اندازه گیری ( دارای متراژ)
۳-  سیستم زمان سنج خودکار و هوشمند با دارا بودن هر دو حالت شروع و پایان

afshar بازدید : 211 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

شکم انسان از عضلاتی قوی پوشیده شده که نگهدارنده امعاء و احشاء است . ورزش نکردن مرتب و روزانه ، انجام فعالیت های نشسته و مصرف کالری بیش از نیاز ، موجب تجمع چربی در منطقه شکم می شود ؛ دراین صورت عضلات شکم ، سفتی و حالت اولیه خود را از دست داده و شکل ظاهری اندام افتاده شده و چربی ذخیره ای شکم به حالت گره دار احساس می شود .به علاوه، تجمع چربی درمنطقه شکم، به خصوص در خانم ها خطر ابتلا به دیابت و عوارض عروقی را چند برابر می کند.در دومین قسمت از این مجموعه آموزش بدنسازی به نحوه آب کردن و پرورش عضلات شکم و پهلو میپردازیم .

badansazi

 

 

password دانلود فیلم آموزش بدنسازی Muscle & Fitness Training System – Abs رمز فایل : www.downloadha.com

download دانلود فیلم آموزش بدنسازی Muscle & Fitness Training System – Abs دانلود :     Firedrive        Direct Link

 

 

afshar بازدید : 271 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

 پکیج جدید بدنسازی P90X3 که در اواخر سال  2013 به بازار عرضه شد ، نیز همانند سری های قبلی خود با تغییرات فراوانی همراه می باشد . در این مجموعه که شمال 16 ویدیو است ، تونی هورتن ( مربی این مجموعه ) تمام تلاش خود را نموده تا فیلم متفاوتی برای 90 روز تمرین عرضه کند ، در این  مجموعه  حتی  به جزئیات هم توجه شده و یک فیلم جداگانه برایش در نظر گرفته شده که مثلا چه لباسی یا چه کفشی یا چه لوازمی مناسب این تمرینات هستند.  .

شامل برنامه تمرینی و برنامه غذایی

 

 . توضیحاتی کامل  جهت عزیزانی که با مجموعه های تمرینیP90X آشنایی ندارند :

 

  . شرکت بیچ بادی جزو معدود شرکتهایی است که در زمینه تناسب اندام مجموعه های ویژه ای در جهان عرضه میکند که قابلیت استفاده در منزل را دارند و از لوازم خاصی در آنها استفاده نمی شود ، این شرکت  هر ساله دو الی 3 محصول وارد بازار می کند که این مجموعه ها دارای برنامه تمرینی و برنامه غذایی مخصوص بوده و با توجه به خاص بودن این مجموعه ها ( به دلیل اینکه هر مجموعه در واقع ابداع یک مربی است و با فیلمهای موجود در بازار متفاوت است)  مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته . مجموعه ها برای دوره های  30 الی 90 روزه تنظیم می شوند و در صورت عمل کردن به برنامه بصورت تضمینی جواب خواهند داد . تونی هورتن که مربی مجموعه های سری P90X می باشد بعد از سری های P90X2  , P90X Plus , P90X 1 اکنون مجموعه  جدیدش را با نام  P90X3  روانه بازار نموده است که این مجموعه هم برای 90 روز تمرین طراحی شده است. در فروشگاه ما اکثر محصولات شرکت بیچ بادی قرار گرفته تا شما بتوانید با توجه به فیزیک بدنی و شرایط خود بهترین فیلم را انتخاب نمایید . برای مشاهده لیست این مجموعه ها می توانید به  این قسمت و یا  این قسمت  مراجعه نمایید.

sport  .  

afshar بازدید : 203 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

2Top Clips of Basketball(2013) HD 480p Mp4


|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

basketball

نام کلیپ : ۲Top Clips of Basketball

ژانر : ورزشی

سال انتشار : ۲۰۱۳

مدت زمان : ۸ دقیقه

حجم : ۴۰ مگابایت

کیفیت : HD 480p

توضیحات : بسکتبال (به انگلیسی: Basketball) یک ورزش گروهی است که در آن دو تیم از پنج بازیکن سعی می‌کنند با پرتاب توپ به داخل حلقه امتیاز کسب کنند. هدف هر تیم از انجام بازی، کسب امتیاز از طریق انداختن توپ در داخل حلقه است. هر توپی که از حلقه حریف عبور کند و داخل آن برود گل نامیده می‌شود. در حالی که در حین انجام بازی قاعده‌ای از قوانین و مقرارات نیز باید رعایت شود. مهارت‌هایی فردی مانند شوت‌کردن دریبل‌زدن و ریباند توپ به همراه کارهای تیمی مثل حمله و دفاع، شروط لازم برای موفقیت شرکت‌کنندگان در این ورزش می‌باشد. بسکتبال به طور گسترده یکی از محبوب‌ترین و پرطرف‌دارتین ورزش‌های جهان محسوب می‌شود

 
 

password دانلود 2 کلیپ زیبا از بسکتبال 2Top Clips of Basketball رمز فایل : www.downloadha.com

download دانلود 2 کلیپ زیبا از بسکتبال 2Top Clips of Basketball دانلود :     Uptobox     Direct Link

 

 

afshar بازدید : 208 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

Top 20 Boxing Knockouts(2013) HD 720p Mp4


|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

box

 

 

نام کلیپ : Top 20 Boxing Knockouts of 2013

ژانر : ورزشی

سال انتشار : ۲۰۱۳

مدت زمان : ۱۲ دقیقه

حجم : ۲۴۴ مگابایت

کیفیت : HD 720p

توضیحات : بوکس یا مشت‌زنی یکی از رشته‌های ورزش رزمی است که در آن دو نفر با ضربات مشت با یکدیگر مبارزه می‌کنند. مسابقه ورزش بوکس بطور رسمی در ششصد و هفتاد و هفت سال قبل از مسیح در بیست و سومین بازی المپیک در هاین که اولین نبرد این ورزش است شروع شده و «ابراستوس» اهل سمیرنا در این مسابقه فاتح و قهرمان شناخته شد.این‌که قدیمیترین نبرد بوکس به چه نوع صورت گرفت و چگونه با یکدیگر می‌جنگیدند معلوم نیست . در این کلیپ شما شاهد ۲۰ ضربه فنی در ورزش بوکس در سال ۲۰۱۳ خواهید بود …

 

 

 

password دانلود کلیپ ورزشی بوکس Top 20 Boxing Knockouts of 2013 رمز فایل : www.downloadha.com

download دانلود کلیپ ورزشی بوکس Top 20 Boxing Knockouts of 2013 دانلود :     Uptobox     Direct Link

 

afshar بازدید : 3891 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

آموزش کشتی

 

فیلم آموزش ورزش کشتی

چگونه بدون آسیب در کوتاهترین زمان قهرمان کشتی شوید

 

وبگاه ورزش صحنه برای ورزشکاران و ورزش دوستان عزیز این بار مجموعه ای از کشتی گیر و مربی حرفه ای جان اسمیت را برای شما تدارک دیده است.
این ویدئوی آموزشی شما را با مبانی کشتی، روش های حرفه ای و برخی تکنیک ها آشنا می کند. و دانش درستی از کشتی نه تنها به عنوان یک ورزش، بلکه به عنوان یک علم به شما می دهد.
 

در این فیلم آموزشی عناوین زیر گنجانده شده است.
 

How Low Can You Go (instructional video + story of John Smith)
1- تا کجا می توانید پیش بروید + زندگینامه جان اسمیت

A series of films Becoming a Champion Wrestler
2- چگونه یک قهرمان کشتی شویم؟ تکنیک ها در قالب سه بخش:
  
-1- Stand-ups - The Art of Coming Off the Mat

2-2- Breakdowns - Stopping the First Move
2-3- Scrambling - Scoring from a Bad Position

A series of films Takedown Series
3- خاک کردن حریف در سه بخش زیر:
3-1-  How Low Can You Go, II
3-2- John Smith's Set-ups & Tie-ups: Being Effective from Your Feet

3-3-John Smith's Defense from the Feet

 

برای دانلود فیلم آموزش کشتی توسط جان اسمیت ونیز در صورت تمایل برای خرید دی وی دی آن به قسمت DOWNLOAD  بروید

 

afshar بازدید : 4876 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (0)

barname

 

 

.:: 12 دی وی دی ویدئویی به همراه کتاب راهنمای تغذیه، طرح تناسب اندام و تقویم حرکات روزانه ::.

P90X یا Power 90 Extreme، یک سیستم ورزشی خانگی توسعه یافته توسط Tony Horton در رابطه با مدیر عامل شرکت Beachbody (شرکت مربوط به تناسب اندام و لاغری) Carl Daikeler، مشاور تناسب اندام Steve Edwards، متخصص تغذیه Carrie Wyatt، کارگردان هنری Ned Farr، مدیر ویدئو ورزشی Manson Bendewal است. این سیستم ادعا می کند که به طور چشمگیری آمادگی جسمی را در 90 روز از طریق برنامه های آموزشی مجزا همراه با برنامه تغذیه و مکمل های غذایی بهبود می بخشد.
تبلیغات P90X بر “Muscle Confusion یا اغفال عضلات”، روشی از آموزش متقاطع و زمانبندی کردن به دست آمده از طریق تغییر ترتیب تمرینات و وارد کردن حرکات جدید و متنوع، تأکید می کند. اغفال عضلات گفته می شود که از سازگاری بدن با تمرینات در طول زمان جلوگیری می کند و درنتیجه منجر به بهبود مستمر و بدون رکود (وضع ثابت) می شود.
نمای کلی برنامه:
P90X یک برنامه 90 روزه است که تکنیک های ورزشی متنوعی شامل تمرینات قدرتی، قلبی، یوگا، Plyometrics (تمریناتی شامل پرش و … که برای تقویت قلب و تنفس استفاده می شود) و کششی را تلفیق می کند. برنامه شامل راهنمای تغذیه، طرح تناسب اندام، تقویم و مجموعه ای از ویدئوهای DVD که تکنیکهای گوناگونی را نشان می دهد، است. مدل ها همچنین چند حرکت در سطوح پایینتر و یا بالاتر شدت را نشان می دهند. P90X یک تست تناسب اندام را برای تعیین اینکه آیا برنامه برای یک فرد مناسب است فراهم می کند. این مجموعه آموزشی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

afshar بازدید : 379 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

 

خیمه زدن

خيمه زدن عبارت است از حالتى که يا کشتى‌گير مدافع، به‌عنوان واکنش مناسب در برابر کشتى‌گير مجري، هنگام زيرگيرى در کشتى آزاد و کمرگيرى در کشتى فرنگي، با عقب گذاشتن پاها و ستون کردن پاهاى خود به روى تشک همراه با گرفتن سر و گردن و يا کمر حريف از خود نشان مى‌دهد، و مانع از اجراء فنون از سوى کشتى‌گير مجرى مى‌شود. و يا اينکه، کشتى‌گير مجرى با فنونى مانند قوس کردن، پيش‌انداز و دست تو، حريف را در حالتى قرار مى‌دهد که بتواند به روى او مسلط مى‌شود و او را از بالا کنترل کند (شکل - چند روش مختلف خيمه زدن)

 

خیمه زدن

afshar بازدید : 3787 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (1)

فن لنگ

لنگ مهارتى است که کشتى‌گير مجرى در گارد موافق و يا مخالف، با گرفتن يک قسمت از بالاتنهٔ حريف مانند سر و گردن، يک دست و يا دو دست حريف، در حالت‌هاى مختلف، از جلو (پيش‌لنگ) و يا از عقب (پس‌لنگ)، به‌صورتى اجراء مى کند که پاى مجرى يا از داخل پاها و يا از خارج پاهاى حريف، به گونه‌اى به پاى حريف مى‌پيچد که او را يا از روى تشک بلند و پرتاب مى‌کند و يا اينکه بدون بلند کردن و پرتاب نمودن، به‌طور مستقيم و يا غيرمستقيم باعث به روى پل رفتن حريف مى‌شود.

تقسيم‌بندى انواع فنون لنگ

- پيش‌لنگ :

پيش‌لنگ به فنونى از انواع لنگ گفته مى‌شود که از جلو اجراء مى‌گردند، اين فنون خود ممکن است در حالتى اجراء شوند که پاى مجرى يا از داخل و يا از خارج به پاى حريف بپيچد و خود داراى انواعى است که عبارتند از:

- لنگ کردي، در حالت سر زير بغل، پا از داخل (لنگ سر زير بغل).
- لنگ مغربي، پا از بيرون .
- لنگ سرکش، پا از بيرون .
- لنگ کردى در حالت سر زير بغل، پا از بيرون .
- لنگ عوج‌بند، پا از بيرون .
- لنگ تو شاخ، با گرفتن يک دست، پا از داخل .
- لنگ تو شاخ، با گرفتن دو دست حريف، پا از داخل .
- لنگ آرنج، پا از بيرون.

- پس‌لنگ :

پس‌لنگ به فنونى از انواع لنگ گفته مى‌شود که از پشت اجراء مى‌گردند، اين فنون در حالتى اجراء مى‌شوند که پاى مجرى را از داخل به پاى حريف مى‌پيچد و خود داراى انواعى است که عبارتند از:

- لنگ‌ تندر، پا از داخل .
- لنگ کردى در حالت سر زير بغل، پا از داخل، اجراء از پشت .
- لنگ عوج‌بند، پا از داخل، اجراء از پشت.
به‌طور کلى فنون لنگ ممکن است به روش بلند کردن و پرتاب نمودن حريف اجراء شوند و يا اينکه به حالت اهرم‌کارى و بدون پرتاب شديد صورت پذيرد.

 

 

afshar بازدید : 594 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

 استانی

با برنامه ریزیها وآیین نامه های منطقی ،علمی ،کارشناسی شده ای که آقای رسول خادم پشت سرهم برای شرایط شرکت کنندگان درانتخابی تیم ملی ارائه دادویکی از این شرایط ،نفرات برتر شرکت کننده درانتخابی کشور بودباخودم فکرکردم که شاید فقط احسان امینی یا نهایتا رضاافضلی بتوانند ازراههای دیگر غیر از قهرمانی کشور مجوز حضوردرانتخابی تیم ملی را بدست بیاورند

پس بقیه باید درانتخابی استان شرکت کنند تا بتوانند تلاش کنند باقهرمانی درمسابقات کشوری مجوزانتخابی تیم ملی راکسب کنند

بااین مقدمه ای که خواندید منتظر بودم مسابقات استانی درتاریخ 12 دیماه شروع شود ورقابتهای دیدنی را شاهد باشیم این انتظار وقتی مضاعف شد که هیئت کشتی استان دربنرهای تبلیغاتی خود که درسطح شهر زده بود نوشته بود (باحضوربزرگان کشتی استان) اما زهی خیال باطل

این مسابقات باحضور شش تیم ازشهرستانهای استان برگزارگردید

باشروع مسابقات روز اول در اوزان55-66-74 و84 کیلو مشخص شدکه سطح مسابقات خیلی پایینه وبیشتر به مسابقات انتخابی استان یزد وسمنان یا چیزی ازاین دست شبیه بودتا انتخابی استان پهلوان خیزی مانند کرمانشاه

هرچه تلاش کردم عنوانی برای این دوره ازمسابقات پیدا کنم  عنوان بهتری ازمسابقات آب دوغ خیاری به ذهنم نرسید

afshar بازدید : 3415 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

اوزان جدید فیلا

جلسه کمیته فنی فدراسیون جهانی کشتی در حالی روزهای 6 تا 8 آبان ماه در شهر لوزان سوئیس برگزار شد که پیش نویس دسته بندی وزن‌های جدید رشته های آزاد و فرنگی اعلام شد.


در این نشست پیش نویس اوزان کشتی آزاد در المپیک 57- 65- 75- 86- 97 و 125 کیلوگرم و کشتی فرنگی وزن‌های 60- 68- 77- 88- 100 و 130 کیلوگرم با توجه به پیشنهادات ارائه شده تهیه گردید.


همچنین در این جلسه مقرر شد تا رقابت‌های جهانی در هشت یا نه وزن برگزار شود که در کشتی آزاد 61، 70 و 80 کیلوگرم و در کشتی فرنگی 64 و 72 و 82 کیلوگرم پیشنهاد شده که به اوزان مدنظر اضافه شود.

تصمیم فیلا برگزاری رقابت‌ها با اوزان جدید از رقابت‌های جهانی سال 2015 میلادی در آمریکا است اما کمیته فنی پیشنهاد داد که این دسته بندی در رقابت‌های جهانی 2014 میلادی ازبکستان اجرایی شود که قرار است فدراسیون جهانی در این زمینه تصمیم‌گیری کند.

 

برای ادامه  بر روی download کلیک وبه ادامه مطلب بروید

afshar بازدید : 2939 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (3)

درپایان مسابقات قهرمانی خردسالان استان که بانام جام پهلوانک ها طی 2 روز درتاریخ 25 و26 آبان ماه در سالن مجموعه ورزشی امام خمینی کرمانشاه برگزارگردید ،درجنگی نابرابر تیم کشتی شهرستان صحنه مقام دوم تیمی راکسب نمود

تیم کشتی خردسالان شهرستان صحنه به مربیگری آقایان سید مصطفی معینی ورامین خزایی درحالی درمسابقات قهرمانی پهلوانک های استان حکم به مقام دومی این تیم داده شد که امتیاز وزن 85 کیلوگرم این تیم که به مقام اول دست یافته بود درامتیازات تیم صحنه به حساب نیاوردند وبا اعمال نفوذ مسئولین ورزشی کنگاور وبابی عدالتی مسئولان کرمانشاه همراه گردید ولی بااین وجود باکسب 68 امتیاز وبدون احتساب 10 امتیاز وزن 85 کیلو، صحنه به مقام دوم رسید

نتایج انفرادی وتیمی کشتیگیران تیم خردسالان صحنه به شرح زیر بود:

 

28 کیلو           سید مصطفی حسینی                           مدال طلا

32  کیلو          رامتین فرهادی                                 مدال برنز

32 کیلو           محمد محمودی                                  ______

35کیلو             رضا جمشیدی                                  پنجم

35 کیلو            امین رحیمی                                    ______

38 کیلو            رامتین روتابی                                  پنجم

38 کیلو            محمدرضا کشاورز                              پنجم

42 کیلو            میثم یاریگر                                    مدال برنز

47 کیلو            ایمان ابراهیمیان                               ______

53 کیلو            پویا حصاری                                   مدال نقره

59 کیلو            علیرضازارعی                                 مدال برنز

59 کیلو            حامدخزایی                                     مدال برنز

66 کیلو            حسین خزایی                                  مدال نقره

75 کیلو             آرش عباسی                                 ______

85 کیلو             مصطفی جوزی                               مدال طلا     

 

 نایب قهرمانی تیم خردسالان صحنه

رده بندی تیمی بدون احتساب وزن 85 کیلو گرم

    شهرستان کنگاور        70 امتیاز              اول

    شهرستان صحنه        68 امتیاز              دوم

      شهرستان کرمانشاه       54 امتیاز            سوم 

 

رده بندی تیمی با احتساب وزن 85 کیلو گرم تیم صحنه

شهرستان صحنه    78 امتیاز    اول

شهرستان کنگاور    70 امتیاز    دوم

شهرستان کرمانشاه   54 امتیاز   سوم

 

afshar بازدید : 3351 چهارشنبه 15 آبان 1392 نظرات (0)

برگزاری مراسم گلریزان درشهرستان صحنه

به همت مربیان زحمتکش شهرستان صحنه آقایان مصطفی معینی ورامین خزایی مراسم زیبا ومعنوی گلریزان به مناسبت ایام محرم درسالن کشتی برگزار گردید

دراین مراسم ابتداتلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط یکی از دانش آموزان قرائت شد سپس آقای معینی به آموزش فنون کشتی پرداخت ودرادامه مسابقاتی بین کشتی گیران انجام شدآنگاه سید احمدذوالنوری ازپیشکسوتان این رشته سخنانی دررابطه باتاثیرمنش پهلوانی واخلاق دررفتارآینده سازان ورزش ایرادنمودند

سپس مربی زحمتکش آقای سیدمصطفی معینی بیاناتی رادرمورد ارتباط خانواده باسالن های ورزشی همچنین مثال هایی اززندگی ائمه اطهارخصوصا امام حسین (ع)  وامام هادی ونقش امامان بعنوان الگوی تربیتی برای ورزشکاران ارائه نمود

درادامه کارنامه یک ساله کشتی پایه شهرستان توسط آقای معینی برای مهمانان بازگو گردیدومراسم پرفیض وروحانی گلریزان انجام گرفت که ازطرف اولیاء وچندنفرازپیشکسوتان کشتی شهرمبلغ نوزده میلیون ویکصدهزارریال برای اعزام تیم شهرستان به اردوی کشتی دراستان مازندران وهمچنین انجام امورخیریه پرداخت گردید

 

 

مراسم گلریزان

afshar بازدید : 3398 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)
به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی با پیگیری های مربیان زحمتکش تیم کشتی پایه شهرستان صحنه آقایان مصطفی معینی ورامین خزایی،مسابقه تدارکاتی کشتی تیم های کشتی شهرستان صحنه با کشتی گیران شهرستان شهریار به مدت دو روز به میزبانی شهرستان صحنه در سالن ورزشی فرهنگیان برگزار شد.
این مسابقات که در سه رده نونهالان ، نوجوانان و جوانان برگزار گردید تعداد 50 نفر از کشتی گیران صحنه ای و تعداد 24 نفر از کشتیگیران از شهیار در این مسابقات حضور یافتند که در روز اول تیم شهرستان صحنه با نتیجه 16 بر 13 و در روز دوم با نتیجه 16 بر 5 تیم شهرستان شهریار را مغلوب خود ساخت.
afshar بازدید : 2393 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)

 بسکتبال                                       روانشناسی ورزشی     

جزوه آموزشی بسکتبال                                  کاربردهای روانشناسی درورزش

 

     آموزش کوهنوردی                                              ایمنی درورزش

آموزش کوهنوردی                                                                  ایمنی درورزش

 

 

برای دیدن ادامه مطلب ودانلودکتاب برروی گزینه  (Download) کلیک کنید

 

afshar بازدید : 258 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (2)

k

کمال شعله روز فایتر مطرح و ایرانی الاصل UFC است. او ۳۸ ساله و متولد خلخال می باشد. او با قد ۱۷۲ سانت و وزن ۷۰ کیلوگرم هیکلی بسیار ورزیده (با حداقل چربی و حداکثر چابکی که برای این مسابقات لازم است) دارد. او از نوجوانی در ایران کشتی می گرفت اما پس از دوره هایی در ترکیه و روسیه از طرف دولت انگلیس تابعیت گرفت ولی بعدها عازم آمریکا و مقیم ایالت تگزاس شد. او بواسطه علاقه اش هنوز با پرچم ایران به مخاطبان معرفی می شود.کمال شعله روز با پرچم مقدس کشورمان در مسابقات شرکت می کند، البته نه به این معنی که از طرف کشور ما شرکت کرده باشد بلکه ایشان با اینکه شهروند آمریکایی محسوب می شوند ولی بعنوان یک ایرانی و تحت پرجم ایران به مخاطبان معرفی می شود. لقب کمال شعله روز Prince of persian یعنی شاهزاده ایرانی است که بارها از سوی گویندگان اعلام شده است.

ادامه مطلب... (Download)

afshar بازدید : 4571 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (1)

نتایج مسابقات کشتی نونهالان استان کرمانشاه (مقامهای بدست آمده توسط کشتی گیران صحنه ای)

کشتی آزاد:  32kg فرشاد بهرامی مقام سوم . 35kg امیرحسین عزیزی مقام سوم. 38kg  فرید صادقی مقام سوم. 42kg علیرضا نجاتی مقام پنجم. 47kg پویا حصاری مقام پنجم. 53kg فرید تتری مقام پنجم. 59kg رضا رستمی مقام پنجم. 66kg سپهر ابدالی مقام دوم. 73kg علیرضا مرادی مقام اول. 85kg امیرحسین سیاسر مقام سوم.مقام تیمی: 1-کرمانشاه 91 امتیاز  2-کنگاور 83 امتیاز 3-هرسین وصحنه 79 امتیاز

 

کشتی فرنگی: 32kg  محمد محمودی و رضا جمشیدی مقام سوم.35kg متین حسینی مقام دوم. 38kg میثم یاریگر مقام سوم. 42kg علیرضا محبی مقام هفتم. 47kg محمد بساطی با ناداوری مقام پنجم. 53kg حسین مرادی مقام سوم. 59kg مهرداد پیری مقام اول.66kg رضا محمدی و محمد مهدی چراغی مقام سوم و حسین خزایی مقام پنجم.73kg سینا عزیزی مقام سوم. 85kg جاوید سلیمی مقام سوم و محمدباقر معینی مقام پنجم. مقام تیمی:1-کرمانشاه 82 امتیاز  2-صحنه و سنقر 79 امتیاز  3-هرسین 57 امتیاز

afshar بازدید : 4321 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (1)

koshtibasig

کسب مقام اول تیمی مسابقات کشتی قهرمانی بسیجیان استان کرمانشاه توسط تیم نونهالان کشتی صحنه

 

درپایان مسابقات کشتی نونهالان  جام بسیج که درسالن کانون بسیجیان  کرمانشاه برگزارشد آینده سازان کشتی صحنه موفق به کسب سه مدال طلا پنج مدال نقره ویک مدال برنزشدندو شهرستانهای کنگاوروهرسین درجای دوم وسوم قرارگرفتند
ازطرف هیئت کشتی وجامعه ورزشی شهرمان کسب این موفقیت را به مربیان وزحمتکشان این تیم بخصوص آقایان مصطفی معینی ورامین خزایی تبریک میگوییم
باتوجه به قدرت کشتی گیران صحنه درمیادین مختلف  کسب مقام نخست دراین مسابقات دورازذهن نبودوباردیگرسلطه کشتی نونهالان صحنه دراستان باهمه کاستیها ونارساییهای موجودبه اثبات رسیدونویدآینده ای درخشان رابرای کشتی این شهربه ارمغان خواهدآورد
امیدکه کشتی گیران باکلاس شهرمان در این رده سنی پشتوانه محکم وقابل اعتمادی برای کشتی نوجوانان،جوانان و بزرگسالان صحنه ،استان وکشورباشند
عناوین انفرادی کسب شده توسط کشتی گیران شهرستان صحنه عبارتنداز:

 


42- کیلوگرم                  فریدصادقی                 مقام پنجم
46- کیلوگرم                  امیرپرتوی                  مقام اول
50- کیلوگرم                  فریدططری                  مقام دوم
54- کیلوگرم                 معین خزایی                 مقام اول
58- کیلوگرم                 رضارستمی                 مقام سوم
63- کیلوگرم                 سعیدابدالی                  مقام دوم
69- کیلوگرم                 میثم جعفری                 مقام دوم
76- کیلوگرم                علیرضاکاظمی               مقام اول
85- کیلوگرم                احسان ناصری              مقام دوم
100- کیلوگرم              جاویدسلیمی                 مقام دوم


نتایج تیمی بدست آمده عبارتنداز:

basig


تیم اول       شهرستان صحنه          48 امتیاز
تیم دوم       شهرستان کنگاور         34 امتیاز
تیم سوم       شهرستان هرسین         29 امتیاز


به امیدموفقیت روزافزون کشتی گیران شهرستان صحنه             


afshar بازدید : 3870 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (1)

کشتی پیشکسوتان

رقابت‌های كشتی فرنگی پیشكسوتان قهرمانی كشور و انتخابی تیم كشتی فرنگی پیشكسوتان با قهرمانی تیم تهران به پایان رسید


به گزارش روابط عمومی فدراسیون كشتی، رقابت‌های كشتی فرنگی پیشكسوتان قهرمانی كشور و انتخابی تیم كشتی فرنگی پیشكسوتان طی روزهای 5 تا 7 تیرماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد و در پایان تیم‌های تهران، مازندران و كرمانشاه در مجموع 7 رده‌ی سنی به ترتیب اول تا سوم شدند.در این مسابقات اسداله جلالی  پیشکسوت عزیزورییس تربیت بدنی شهرستان صحنه دروزن 58 کیلوگرم رده سنی C موفق به کسب مقام اول گردید که جای افتخار دارد. از طرف همه کشتیگیران وجامعه کشتی شهر به ایشان تبریک می گوییم و برایشان آرزوی توفیق و بهروزی داریم

afshar بازدید : 4218 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

koshti6

همان طور که می دانید مربیان عزیز و زحمتکش کشتی کشورمان بایستی برای تمرینات کشتی گیران طرح و برنامه ای ویژه داشته باشند که در همین راستا آشنایی با مفاهیم طراحی تمرین و اصول آن الزامی است.

مهمترین بخش کاربر روی طراحی تمرینات توجه به زیر ساختها ، محتوا ، کیفیت برنامه تمرین است که در آن بایستی 1- اهداف تمرین 2-  حجم تمرین 3- تخصصی بودن تمرین 4- شدت تمرین 5- ریکاوری تمرینات  رعایت شود.

afshar بازدید : 570 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (1)

golchehre

 

درپایان مسابقات پیشکسوتان استان درشهرکرمانشاه درگروه A مسابقات دروزن 87 کیلو گرم آقای مهدی گلچهره موفق به کسب مقام اول شد وبرای راهیابی به مسابقات کشوری باغلبه دوباره بر اردونشینان کشتی کرمانشاه آماده تراز همیشه به روی تشک رفت امیدواریم که ایشان رادرکسوت عضویت تیم ملی پیشکسوتان ایران اعزامی به مسابقات جهانی مسکو ببینیم وباردیگرقدمی بزرگ درکشتی این شهربرداشته شود

afshar بازدید : 381 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (0)
رقابتهای کشتی فرنگی جام یادگار امام /

در پایان سی و سومین دوره رقابتهای بین المللی کشتی فرنگی گرامیداشت دهه مبارک فجر جام یادگار امام که روزهای 3 و 4 خرداد ماه با شرکت 109 کشتی گیر از کشورهای ایران، ترکیه، گرجستان و آذربایجان، طی هفت دور و با انجام 131 کشتی، در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد، تیم ایران به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی،‌ این مسابقات با مقررات جدید داوری فدراسیون جهانی کشتی برگزار شد و نفرات شاخص این مسابقات جواز شرکت در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی در اوایل تیرماه را کسب کردند.

بر این اساس،‌ در رده بندی تیمی این رقابتها ایران به مقام قهرمانی رسید، گرجستان نایب قهرمان شد و تیمهای آذربایجان و ترکیه سوم و چهارم شدند.

-رده بندی انفرادی و تیمی این مسابقات به شرح زیر است:

55 کیلوگرم: 1- شیرزاد بهشتی طلا 2- مصطفی بهزادی مقدم 3- بهروز ملکی و مرتضی قاسمی راد 5- مصیب اکبری و مسلم نادری خادم
60 کیلوگرم: 1- محمد نوربخش 2- کمال خارابادزه(گرجستان) 3- محمد سلطانی و محسن حاجی پور 5 – امید قادری و ایمان داودی
66 کیلوگرم: 1- افشین بیابانگرد 2- آزاد علی اف (آذربایجان) 3- تاریل ابرالیدزه (گرجستان) و برومند اصلان 5- حسین خواجه وند و حسین محمدی فرخی
74 کیلوگرم: 1- سعید عبدولی 2- ایلیایی گولباتاشویلی (گرجستان) 3 – تیمور عمراف(آذربایجان) و عثمان کوشی(ترکیه) 5- سجاد کشاورزی و گوگا آبریاماشویلی(گرجستان)
84 کیلوگرم: 1- مجتبی کریم فر 2- ریوازی نادارشویلی(گرجستان) 3- مهدی هدایی و حسین نوری 5 - پیمان کاردگر و مهدی هویزی
96 کیلوگرم : 1- مهدی علیاری 2- حسن بیگدلی 3- پوریا میرزا معصوم زاده و احمد تاچیلدیز ( ترکیه) 5- امیر زرین چگینی و میخائیل کاجایا (گرجستان)
120 کیلوگرم: 1- امیر قاسمی منجزی 2- بهنام مهدیزاده 3- یاشار عیسی زاده و امیر حسین شربیانی 5 – بهنام شجعی اقدم و پارسا نظری

- رده بندی تیمی:

1- ایران 70 امتیاز

2- گرجستان 45 امتیاز

3 آذربایجان 20 امتیاز

4- ترکیه 16 امتیاز

afshar بازدید : 370 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (0)
رقابت‌هاي عمومي كشتي آزاد و فرنگي/

مسابقات شهريورماه برگزار مي‌شود

دومين دوره رقابت‌هاي عمومي كشتي آزاد و فرنگي شهريورماه سال جاري برگزار مي‌شود.


به گزارش روابط عمومي فدراسيون كشتي، رقابت‌هاي كشتي آزاد روزهاي 7 و 8 شهريورماه و مسابقات کشتي فرنگي طي روزهاي 27 تا 29 شهريورماه برگزار خواهد شد.


اين مسابقات طي برنامه تنظيمي در دو مرحله رقابت‌هاي استاني و كشوري انجام مي‌شود.

afshar بازدید : 335 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (0)

شرایط برگزاری مسابقات اعلام شد
انجام رقابتها در دو مرحله استانی و کشوری

شرایط جدید فنی مسابقات عمومی (اوپن) آزاد با تصویب اعضای شورای فنی تیمهای ملی اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، شرایط برگزاری این رقابتها به شرح زیر است:

1- مسابقات عمومی کشتی آزاد بزرگسالان کشور در دو مرحله برگزار می شود : مرحله اول در سطح استان ها و مرحله دوم در سطح کشور بر مبنای سهمیه بندی حاصل از جایگاه هر استان در آخرین رده بندی مسابقات قهرمانی کشور خواهد بود .
2- کلیه نفرات شرکت کننده بایستی در مرحله اول در سطح استان ها شرکت کرده باشند (استان ها موظف به برگزاری مسابقات استانی می باشند)
- استان های اول تا چهارم رقابت های قهرمانی کشور، حداکثر سی کشتی گیر
- استان های چهارم تا یازدهم رقابت های قهرمانی کشور، حداکثر بیست کشتی گیر
- استان های یازدهم تا بیست و یکم رقابت های قهرمانی کشور، حداکثر پانزده کشتی گیر
- استان های بیست و یکم به بعد رقابت های قهرمانی کشور، حداکثر ده کشتی گیر
3- حداقل سن شرکت کنندگان 18 سال – متولدین 1374 - می باشد.
4- وزن های مسابقه ها عبارتند از: 55-60-66-74-84-96 و 120 کیلوگرم، با دو کیلو گرم ارفاق وزن.
5- مسابقات با شرایط جدول تک حذفی برگزار می شود.
6- ضوابط داوری حاکم بر رقابت های عمومی کشتی آزاد بزرگسالان کشور مطابق آخرین ضوابط اعلامی فدراسیون جهانی کشتی (فیلا) خواهد بود.
7- وزن کشی :
روز اول : اوزان 55 ، 96 و 120 کیلو گرم
روز دوم : اوزان 60 و 74 کیلو گرم
روز سوم : اوزان 66 و 84 کیلو گرم

afshar بازدید : 9246 شنبه 12 اسفند 1391 نظرات (4)

koshti91


یک مقام دومی ویک مقام سومی حاصل تلاش آزادکاران کشتی شهرستان صحنه درمسابقات قهرمانی استان کرمانشاه

مقامهای دومی وسومی برای کشتی فرنگی بزرگسالان صحنه


مسابقات قهرمانی استان کرمانشاه درحالی  درتاریخ 14،15و16 بهمن ماه سال 91 درسالن امام خمینی برگزارشدکه تیم کشتی آزاد شهرستان صحنه باترکیب کامل دراین مسابقات حضورداشت وحاصل تلاش سه روزمبارزه کشتی گیران شهرستان یک مدال نقره دروزن 120 کیلوگرم ویک مدال برنز در66 کیلوگرم بود

دروزن 120 کیلوگرم یونس جعفری باغلبه برحریفان خوددرفینال به مصاف سعیدامیری ازشهرکرمانشاه دارنده عناوین مختلفی ازمسابقات آسیایی وجهانی رفت

دراین مسابقه به گواهی همه اهالی فن ناداوری رکن اصلی فینال 120 کیلوگرم شد


پایان مسابقات کشتی فرنگی استان

برای اولین بار تیم کشتی فرنگی شهرستان صحنه باترکیب نسبتا کاملی درمسابقات بزرگسالان استان شرکت کردکه کسب یک مقام دومی ویک ومقام سومی خبراز پتانسل خوب این رشته درشهرستان رامیدهدواگربرنامه ریزی آینده درست صورت گیرد به احتمال زیادازکشتی آزادپیشی خواهدگرفت

این مسابقات درتاریخ 23،24و25 بهمن ماه سال جاری به میزبانی شهرکرمانشاه ودرسالن امام خمینی برگزار گردید

afshar بازدید : 2552 شنبه 12 اسفند 1391 نظرات (3)

davidan


 

بهترین زمان برای دویدن چه زمانی است؟

 


اما در نهایت، انتخاب ِ بهترین زمان همیشه با شماست، یعنی شما هستید که مناسب ترین زمان را برای دویدن تشخیص می‌دهید و آن را برمی‌گزینید.
هر شرایطی فواید و مضرات خاص خودش را دارد. این شما هستید که با توجه به تمایلات و امکانات تان، مناسب ترین زمان را انتخاب می‌کنید. اما فراموش نکنید که هدف اصلی چیزی نیست جز چند بار دویدن در هفته به طور منظم (اگر ورزش دیگری انجام نمی‌دهید، ایده آل ترین میزان دویدن، 3 بار در هفته است)

 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه رشته ورزشی رادنبال میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 124
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 484
  • بازدید سال : 1,339
  • بازدید کلی : 463,473
  • کدهای اختصاصی