loading...
ورزش شهرستان صحنه
بیمه تعاون نمایندگی پیری سرابی

آخرین ارسال های انجمن
afshar بازدید : 258 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (2)

مهارت شعله روز در ترکیب فنون کشتی و ورزش جیوجیتسو منجر به پیروزی های مکرر وی در مسابقات خشن آزاد رزمی (World Extreme Cagefighting) شده است. کمال شعله روز با لهجه آذری به ایرانی و مسلمان بودن خود افتخار می کند.

توصیه کمال شعله روز به ورزشکاران ایرانی که می خواهند به یک فایتر حرفه ای تبدیل بشوند این است :

اول اینکه اوپن مایند باشند. یعنی ذهنشون باز باشد، تعصب بیخودی نداشته باشند. نگویند من رشته ام جودو است و فقط جودو کار می کنم یا من کیک بوکسرم فقط کیک بوکسینگ کار می کنم. کیک بوکسینگ یاد بگیرند، بوکس یاد بگیرند، کشتی یاد بگیرند، جودو یاد بگیرند. بعد باید بدنشون رو خوب بشناسند، یعنی بدونند چه جوری باید ریکاوری داشته باشند، از تغذیه و بدنسازی سر دربیارند، یعنی باید علم ورزش رو هم یاد بگیرند. تو این رشته اگه علم ورزش رو یاد نگیری عمر ورزشیت خیلی کم خواهد بود و خیلی زود آسیب می بینی. ولی اگه علمش رو داشته باشی خیلی هم رشته خوبی است. من حدودا ۱۷ ساله دارم این رشته رو انجام می دم و از این بابت خیلی خوشحالم. یعنی به دنیا بیام امروز فرداش می روم MMA تمرین می کنم!

ka

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه رشته ورزشی رادنبال میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 124
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 134
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 151
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 163
  • بازدید ماه : 858
  • بازدید سال : 2,288
  • بازدید کلی : 464,422
  • کدهای اختصاصی