loading...
ورزش شهرستان صحنه
بیمه تعاون نمایندگی پیری سرابی

آخرین ارسال های انجمن
afshar بازدید : 2617 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (0)

shekam

شکمبندهای لاغری


 

وسایلی نظیر شکمبندهای لاغری به تنهایی هیچ تاثیری در تناسب اندام شما ندارند همه ما دوست داریم شکمی صاف و کوچک داشته باشیم، شاید به همین دلیل هر سال هزینه های هنگفتی صرف تحقیقات در زمینه یافتن روش های جدید برای از بین بردن چربی های اطراف شکم می شود. در حال حاضر بیش از 200 مدل دستگاه مختلف برای کوچک کردن شکم وجود دارد، دستگاههای غلطکی، ضربه زننده، لرزاننده و ... . شعارهای تبلیغاتی تمام این دستگاهها ادعا می کنند که با استفاده از آنها می توانید شکم خود را کوچک کرده و به سایز مطلوب برسانید

afshar بازدید : 6123 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

jahani92

در جام جهانی،هم قهرمان شدیم ، هم منجی کشتی دنیا


 

کشتی - مسابقات کشتی آزاد جام جهانی 2013 – تهران با قهرمانی مقتدرانه نمایندگان شایسته کشورمان به پایان رسید


 

 این رقابتها با شرکت 10 تیم برتر دنیا که برخی نامداران و عنوان داران جهانی و المپیکی را نیز با خود به تهران آورده بودند ، طی روزهای پنج شنبه و جمعه گذشته در حضور خیل عظیم تماشاگران علاقمند کشتی ایران برگزار و با قهرمانی آزادکاران کشورمان خاتمه یافت . جام جهانی 2013 در شرایطی به میزبانی تهران برگزارشد ، تمام اتفاقات کشتی دنیا تحت الشعاع تصمیم اخیر کمیته اجرائی I.O.C مبنی بر حذف کشتی از المپیک 2020 قرار داشت . این شوک عجیب و آزار دهنده به قدری عظیم و دور از انتظار بود که هیات رئیسه فیلا بلافاصله در اولین جلسه فوق العاده خود اقدام به برکناری رافائل مارتینتی رئیس فدراسیون جهانی کرده و بعد ازاین اقدام ، تمام تلاش خود را برای رایزنی ، هماهنگی و اتحادی بین المللی به منظور حفظ این ورزش در المپیک آغاز کرد . بعد از برکناری مارتینتی در اجلاس فوق العاده هیات رئیسه فدراسیون جهانی ، اولین و مهم ترین رویدادی که پیش روی جامعه کشتی دنیا قرار داشت مسابقات جام جهانی کشتی آزاد و فرنگی 2013 در تهران بود 

afshar بازدید : 510 سه شنبه 24 بهمن 1391 نظرات (0)

box8

چپ ساده
چطور ضربه جب ساده بزنیم؟ خیلی ساده است. نیازی به حرکت دادن بدن, پا و یا سر نیست. فقط کافیه مشت تون رو جلوتون نگه دارین و به سمت حریف پرتاب کنید. اگه گرفت که با راست مستقیم یا آپر کات یا هر ضربه ای که فکر میکنین موثره حمله کنید. اگه دفاع شد با برگشت دست سر جاش گاردتون مثل قبل میشه و هماهنگیتون از بین نمیره.

afshar بازدید : 560 شنبه 21 بهمن 1391 نظرات (0)

box44

نقاط مجاز بدن که ضربه زدن به آن امتیازآوراست عبارتند از صورت از رستنگاه مو تا چانه و قسمت جلو گردن و بدن از شانه تا کمر (ناحیه ناف) ضربه زدن به روی دستها و بازوها و ساعد خطا نیست ولی دارای امتیاز نخواهد بود زیرا بوکسور با استفاده از بازو و شانه خود گارد گرفته و به دفاع ضربه ها می پردازد ضربه ای که پس از برخورد با گارد به بدن یا صورت اصابت کند امتیازی نخواهد داشت

afshar بازدید : 428 یکشنبه 15 بهمن 1391 نظرات (0)

box3

دقیقا معلوم نیست که چه کسی این ورزش را به ایران آورده است ولی به گفته برخی از استادان جوانی پرشور و متهور موسوم به هوارد باسکرویل از آمریکا بسمت مدیریت کالج آمریکائی در رضاییه مامور شد. این جوان با خود مقداری اثاث ورزش و چند دستکش بوکس به ایران آورد. او بعدها با مشروطه‌خواهان ایران همراه شد و در جریان جنگی کشته شد. سالهایی که صنعت سینمای ایران ترقی کرد جوانان روی پرده سینما این ورزش را دیده و با خود تمرین می‌‌کردند چند نفری هم که در آن سالها به خارج برای تحصیل رفته بودند به این ورزش آشنا شدند. در سالهای 1314 یک نفر مهندس چکسلواکی موسوم به فایت که مامور ایران در کمپانی اشکودا در تهران شده بود وارد ایران شد. فایت یکی از قهرمانان معروف سنگین وزن اروپا بود و چندین سال قهرمان اروپا بود و یک بار هم ماکس شملینگ آلمانی را مغلوب کرده بود. چند نفر از علاقه‌مندان در آن دوران نزد ایشان مشغول به تمرین شدند که آقایان ناطقی (محصل مدرسه نظام) و استوار زنگنه پور از جمله این افراد بودند

afshar بازدید : 456 یکشنبه 15 بهمن 1391 نظرات (0)

box2

مسابقه ورزش بوکس بطور رسمی در ششصد و هفتاد و هفت سال قبل از مسیح در بیست و سومین بازی المپیک در هاین که اولین نبرد این ورزش است شروع شده و «ابراستوس» اهل سمیرنا در این مسابقه فاتح و قهرمان شناخته شد. این‌که قدیمیترین نبرد بوکس به چه نوع صورت گرفت و چگونه با یکدیگر می‌‌جنگیدند معلوم نیست. چنانکه در تواریخ روم ذکر شده است که طرفین مشت‌های خود را به چرم‌های خامی محکم بسته و سعی می‌کردند که با ضربات محکمی از این مشت‌های سخت و سنگین حریف را از پای در آورند. البته این مسابقات بدون رعایت وزن بدن انجام می‌‌شد.

afshar بازدید : 452 یکشنبه 15 بهمن 1391 نظرات (0)

box1

قسمت اول
فزیولوزی ورزش
 
ما برای انجام کلیه فعالیتهای بدنی خود احتیاج به انرزی داریم.این انرزی توسط غذایی که می خوریم تامین میشود که شامل انواع مواد کربوهیدرات مانند نان و برنج و غلات و...و پروتئین مانند گوشت و تخم مرغ و...و چربی ها مانند انواع روغنها وچربی موجود در گوشت و...و ویتامینها مانند انواع میوه ها و مواد معدنی موجود در همه این موارد و شیر و...می باشد.
در مرحله اول با انجام حرکات بدنی، کربو هیدرات در بدن تبدیل به قند شده و می سوزد و تولید انرزی می کند.اگر به صورت تخصصی به مطلب نگاه کنیم چیزی به نامATPکه منبع فوری انرزی می باشد در عضلات بدن ذخیره شده است که با انجام فعالیت بدنی و انقباض عضلات آزاد شده و به ما قابلیت انجام کار را می دهد و کم کم باز سازی می شود تا برای فعالیتهای بعدی انرزی داشته باشیم.
    حال اگر یک فعالیت شدید اما کوتاهی داشته باشیم، مانند بلند کردن یک وزنه سنگین در مدت چند ثانیه،سریعا ذخیره ATPعضلات خالی می شود تا انجام آن فعالیت ممکن شود.در این مسیر تولید انرزی اکسیزن در عضلات دخالتی نداشته و بدون وجود آن انرزی تولید می شود. به اینگونه فعالیتها فعالیتهای بی هوازی گفته می شود که مسیر تولید انرزی آنها ATP-PCمسیر فسفازن گفته می شود و ورزشهایی مثل وزنه برداری و دو 100متر و پرش و ...از این نوع هستند.
    اما اگر فعالیت ما از نوع شدیدی باشد که 1 الی 3 دقیقه طول بکشد(مثل دو 400 متر) کربوهیدرات به صورت ناقص و بدون حضور اکسیزن شکسته شده و تولد انرزی می کند و سر آخر اسید لاکتیک تولید می کند که انباشته شدن آن در عضلات باعث ایجاد خستگی می شود(همان در بعد ازتمرین سنگین در عضلات که اغلب ما آن را تجربه کرده ایم و باید با انجام حرکات کششی از تجمع اسید لاکتیک جلو گیری کنیم)
دو های 800متر و شنای 100 متر از این نوع مسیر انرزی استفاده می کنند.این نوع فعالیتها هم از نوع بی هوازی اما مسیر اسید لاکتیک هستند.
   دسته سوم فعالیتها فعالیتهایی هستند که طولانی مدت اما با شدت کمتر هستند مثل دو ماراتن که برای تولید انرزی احتیاج به اکسیزن در عضلات دارند.در این نوع فعالیتها هم کربوهیدرات مصرف می شود هم چربی هم پروتئین و...که می بینیم اغلب ورزشکاران این رشته ها لاغر اندام هستند.به این نوع فعالیتها،هوازی می گویند زیرا احتیاج به اکسیزن دارد.
به عنوان مثال چند نمونه از ورزشها و نوع آنها را در ذیل می بینیم

بوکس:90درصد بی هوازی فسفازن+اسید لاکتیک -10درصداسید لاکتیک+اکسیزن
کشتی: 90درصد بی هوازی فسفازن+اسید لاکتیک -10درصداسید لاکتیک+اکسیزن
3-دو ماراتن:5درصد بی هوازی-95درصد هوازی
در ادامه، نوع آمادگی علمی جهت ورزش بوکس ذکر می گردد

afshar بازدید : 477 دوشنبه 09 بهمن 1391 نظرات (1)

آموزش تصویری ۸ تا از تکنیکهای پرتابی جودو که به اشکال مختلف قابل اجرا هستند. تصاویر فرمهای تایید شده کودوکان می باشند.

Seoi-nage
Ippon-seoi-nage
Seoi-otoshi
Tai-otoshi
Sukui-nage
Obi-otoshi
Morote-gari
Uchi-mata-sukashi

 

منبع: www.kodokan.org (سایت کودوکان)

 


1- سئوی ناگه

 

۲- ایپون سئوی ناگه

 





afshar بازدید : 514 دوشنبه 09 بهمن 1391 نظرات (0)

آموزش گام به گام کشتی (1)

زیربنای همه‌ی رشته های ورزشی

 


کشتی به عنوان یک فعالیت بدنی فواید زیادی را برای نوجوانان در بر دارد. این رشته‌ی ورزشی به هیچ گونه وسایل غیر طبیعی نیازی ندارد. در این رشته نه از توپ خبری است، نه از راکت و نه از حلقه بسکتبال.

 


 
جام جهانی کشتی

هر کشتی گیر نوجوانی در این رشته می‌تواند حریف هم وزن، هم سن و هم قد خود را به سمت عقب هُل دهد، به سمت جلو بکشد، عضلات او را به حالت کشش در ورد و یا حرکت را از او سلب کند. کشتی نیاز به حداقل امکانات ورزشی دارد و حضور هر کس به راحتی درآ ن امکان پذیر است.

زمانی که انسان در سنین نوجوانی است، وزن بدن به علت عاری بودن از چربی سبک است، بدن از انعطاف زیادی برخوردار است، اما قدرت بدنی در سطحی نیست که نوجوان را سرمد دیگران کند. بنابراین، می توان فعالیت‌های رقابتی را به عنوان فعالیت‌های پایه تلقی کرد و کشتی گیران نوجوان را قبل از اینکه نحوه‌ی کشتی گرفتن را فرا بگیرند، بر اساس سن، وزن، قد و قامت و قابلیت‌های جسمانی گروه بندی کرد. قد و قامت بلند که به طور بدیهی در رشته ورزشی دیگری امتیاز محسوب می‌شود، در رشته کشتی به تنهایی سود و فایده ای ندارد.

اساس تمامی فعالیت‌ها در کشتی با کسب توانایی در کنترل بدن حریف شروع می‌شود. ارتباط بین تعادل، حرکت و وضعیت بدن در کنترل بدن حریف از اهمیّت زیادی برخوردار است. کشتی مجموعه ای از حرکات است که با اصول صحیح بیومکانیکی برای اجرای فن منطبق شده است. چنانچه الگوی حرکتی شما از یک وضعیت ناتومیکی صحیح پیروی نکند، قدرت و توانایی اجرای فن در شما ضایع خواهد شد و نمی‌توانید به طور ایده ل کشتی بگیرید.

کشتی بر روی تشک مجموعه ای از حرکات ایزوتونیک (پویا و متحرک) و ایزومتریک (ایستا و پایدار) است. قدرت و انعطاف پذیری محصول طبیعی این رشته‌ی ورزشی است.

 

کنترل و تعادل بدن را که یک نوجوان در حین کشتی به طور عادی فرا می‌گیرد، او را در اجرای فعالیت‌های رشته های ورزشی دیگر یاری می‌کند. در همین ارتباط به چند نکته از امتیازهای رشته کشتی اشاره می‌کنیم:

کشتی همانند ژیمناستیک به بهبود گاهی از فضا (درک موقعیت بدنی خود در فضا) کمک می‌کند

کشتی بر روی تشک مجموعه ای از حرکات ایزوتونیک (پویا و متحرک) و ایزومتریک (ایستا و پایدار) است. قدرت و انعطاف پذیری محصول طبیعی این رشته‌ی ورزشی است.

در این رشته، کشتی گیر با تعادل و وضعیت صحیح بدنی بدون نکه به بدن خود سیب برساند، حریف را هُل می‌دهد، به سمت جلو می‌کشد، او را از زمین بلند می‌کند، او را می‌پیچاند و یا حرکت را از او سلب می‌کند.

جدال تن به تن در کشتی باعث رشد اعتماد به نفس و خوداتکایی کشتی گیران می‌شود.

مسابقات کشتی ضعف‌های عاطفی، ذهنی، روانی و شخصیتی کشتی گیر را به راحتی نشان می‌دهد.در کشتی فرصتی فراهم می‌شود تا کشتی گیر یا تیم، جوانمردی، مردانگی و حمیّت خود را به نمایش بگذارد. آموزش و مهارت های کشتی که ورزش اول و پر افتخار کشورمان به شمار می رود را می توانید در هفته های آینده دنبال کنید.

afshar بازدید : 472 دوشنبه 09 بهمن 1391 نظرات (0)

آموزش گام به گام کشتی (2)

 


همان طور که قبلاً اشاره شد، کشتی از جمله ورزشهایی است که فرصت یکسانی را برای کسب موفقیّت برای تمامی کشتی گیران فراهم می‌کند. اگر یک نوجوان کشتی گیر در اجرای بعضی مهارت‌ها ضعف نشان دهد با تمرین و ممارست می‌تواند آن‌ها را به خوبی فرا بگیرد.


اگر نوجوانی از قدرت بدنی کافی برخوردار نباشد، می‌تواند  در این رشته قدرت بدنی خود را افزایش دهد. اگر در حین کشتی زود از پای در می‌آید و خسته می‌شود، می‌تواند استقامت بدنی خود را بهبود بخشد.

کشتی

تاکتیک، آمادگی روانی و انگیزه رقابت اساساً در موقعیت کشتی گیر نقش بسزایی دارند. خصوصیات بدنی مادرزادی (ارثی) مثل قد و قواره، و سرعت بدنی که در رشته های دیگر ورزشی امتیاز محسوب می‌شود، به خودی خود در رشته‌ی کشتی جایی ندارد.

چارچوب آموزش کشتی به نونهالان و نوجوانان:

هدف از کشتی را که باید پشت حریف را به تشک تماس دهد (ضربه فنی) برای آن‌ها توضیح دهید.

همیشه کشتی گیران نوجوان را بر اساس قد و قواره و قابلیت‌ها گروه بندی کنید.

ذهن کشتی گیران نوجوان را با توضیح قوانین و مقررات خسته نکنید – آن‌ها در این مرحله نیاز به این اطلاعات وسیع ندارند.

کشتی را روی تشک شروع کنید. بگذارید آن‌ها عملاً بفهمند که به چه نحو پشت حریف را به تشک تماس دهند.

قبل از هر چیز گارد و نحوه‌ی حرکت روی گارد را آموزش دهید. سپس فنون کشتی را با گارد و حرکت روی گارد تطبیق و جفت و جور نمایید.

afshar بازدید : 611 دوشنبه 09 بهمن 1391 نظرات (0)

آموزش مهارتهای پایه

در این فصل به ارائه فنون کشتی در یک قالب آموزشی و منطقی می‌پردازیم. هر مهارت با مجموعه ای از الگوی حرکتی که از نظر بیومکانیکی حائز اهمیّت هستند، نمایش داده می‌شود. هر الگوی حرکتی نسبت به الگوی حرکتی پیشین خود از تکامل بیشتری برخوردار است.

از آنجا  که این فنون برای کشتی گیران نوجوان ارائه می‌شود توجه خاصی به وضعیتهای صحیح بدنی شده است. هر الگوی حرکت از یک وضعیت صحیح شروع و با یک وضعیت صحیح ادامه می‌یابد و بالاخره با یک وضعیت صحیح بدنی خاتمه می‌پذیرد. چنانچه این طرح در برنامه های آموزشی مدّنظر قرار گیرد، کشتی گیر همواره در یک وضعیت مطلوب کشتی قرار گرفته و در حملات روان‌تر عمل خواهد نمود.

مدعی نیستیم که اصول اساسی مطرح شده در این کتاب می‌تواند ورزشکار را از فراگیری مهارتهای کشتی در آینده بی نیاز کند. ورزشکار باید بتواند منابع اطلاعاتی خود را در زمینه کشتی بر شالوده ای صحیح بنا نماید و دائماً آن را گسترش دهد.

فعالیت

کشتی مجموعه ای از وضعیتهای حرکتی به سمت داخل، خارج و یا نگه داشتن حریف است. ارتباط بین این وضعیتهای بدنی با حریف، تشک و وضعیت کشتی گیر در فضا در واقع تعیین کننده وضعیت بدنی مورد نیاز کشتی گیر است. بعضی از وضعیت‌ها در کشتی، نسبت به وضعیتهای دیگر از کارآیی بیشتری برخوردار هستند. حفظ یک وضعیت خوب در کشتی از ضروریات این رشته به شمار می‌رود.

وسایل مورد نیاز

برای شرکت در رشته‌ی کشتی لازم نیست طرز استفاده از وسایلی مثل توپ، راکت و یا چیزهای دیگر را بدانیم. بدن کشتی گیر در این رشته تنها وسیله مورد نیاز است. بنابراین، هر الگو و وضعیت حرکتی باید به عنوان یک کل از مجموعه وظایف بدن تلقی شود. این وضعیت‌ها باید طوری فراگرفته شوند تا وضعیت مناسب برای بدن کشتی گیر در ارتباط با حریف او، تشک و مرکز ثقل بدنش حفظ شود.

برای شرکت در رشته‌ی کشتی لازم نیست طرز استفاده از وسایلی مثل توپ، راکت و یا چیزهای دیگر را بدانیم. بدن کشتی گیر در این رشته تنها وسیله مورد نیاز است. بنابراین، هر الگو و وضعیت حرکتی باید به عنوان یک کل از مجموعه وظایف بدن تلقی شود

نحوه ایستادن (گارد گرفتن)

پاهای کشتی گیر باید طوری روی تشک قرار گیرند که وزن بدنش از طریق قوس پا به سمت سینه پای او پخش شود. تمامی مفاصل متحرک خمیده هستند. زانوی کشتی گیر و مفاصل ران در زیر شانه‌ها و در یک وضعیت متعادل روی مرکز ثقل بدن او قرار گرفته‌اند. محور بلند بدن او (تنه) متمایل به سمت جلو و به حالت صاف است. ستون مهره‌ها در وضعیت مستقیم قرار گرفته و به سمت راست یا چپ منحرف نشده اند. شانه های کشتی گیر در حالت گارد نسبت به تنها به حالت عمود نگه داشته شده‌اند. سرکشتی گیر به سمت بالا نگه داشته شده و به سمت تشک پایین نمی‌افتد. بازوی او نزدیک به بدن و موازی با ستون فقرات قرار گرفته‌اند. ساعدها طوری در مقابل بدن او قرار گرفته‌اند که با بازوها زاویه 90 درجه می‌سازند.

این وضعیت‌ها طوری طراحی شده تا گروههای عضلات اصلی را در وضعیتی عملی نسبت به مرکز ثقل بدن و حداکثر استفاده از عضلات قرار دهند.

مجموعه‌ی ذهن، عضلات، عصب و قلب باید در حالتی آرام باشند تا بتوانند حمله کنند و یا از خود عکس العمل نشان دهند.

کشتی گیر باید اوقات زیادی را صرف فراگیری ایستادن و گارد گرفتن صحیح بنماید تا بتواند کشتی بگیرد و از فشارهای عاطفی، روانی و جسمانی رها شود.

 

جفت گارد یا گارد ژاپنی

در این نوع گارد، پاها تقریباً به طور موازی و در یک خط قرار دارند، زانوها خمیده و پاها کمی بیشتر از عرض شانه‌ها از یکدیگر باز هستند. دست‌ها در حال محافظت از پاها در یک خط قرار دارند و ستون فقرات از ناحیه‌ی کمر کمی به طرف جلو خم شده و سر و گردن به گونه ای قرار دارند تا تمام بدن و حرکات حریف به راحتی قابل مشاهده باشد (تصاویر 1 الی 3).

کشتی

چپ گارد یا گارد چپ

در این نوع گارد پای چپ کشتی گیر جلو و پای راست او عقب قرار دارند و از ناحیه‌ی زانو خمیده و کمی بیشتر از عرض شانه‌ها از یکدیگر باز هستند، دست گارد (دست چپ) جلو و دست غیرگارد (دست راست) عقب و در حال محافظت از پاها قرار دارند و ستون فقرات ناحیه کمر کمی به طرف جلو خم شده و سرو گردن به گونه ای قرار دارند تا به طور کلی بدن و مانورهای حریف به راحتی قابل مشاهده باشد(تصویر4).

کشتی

گارد گرفتن در مقابل حریف

اگر کشتی گیر به حریف اجازه دهد که از سمت خارج بدن او حمله کند یا در زیر مرکز ثقل بدن قرار گیرد، و یا او را در وضعیتی نامتعادل قرار دهد، تأثیر گارد صحیح از بین خواهد رفت. اگر عضلات و بدن کشتی گیر باید تعادل خود را باز یابند یا وضعیتهای بدن برای انجام فنون تغییر یابند، کشتی گیر در حالی که در صدد اصلاح این وضعیت‌هاست، خود را در وضعیت نامطلوبی قرار می‌دهد. او در این لحظه برای حمله کردن بسیار آسیب پذیر است.

کشتی گیر باید کنترل بدن خود را همواره حفظ کند. او باید طوری حرکات و فنون خود را تنظیم کند که عمداً و به طور ارادی دچار وضعیت نامطلوب مکانیکی نشود. اگر کشتی گیر در یک حمله توفیق نیابد باید طرحی بریزد که او را در وضعیت بدتر از مساوی نسبت به حریف قرار ندهد. او باید همیشه در صدد باشد تا حریف را از حالت تعادل خارج کند و یا او را در وضعیت نامطلوبی قرار دهد. زمانی که کشتی گیر تعادل حریف را بهم می‌زند، باید پی در پی به حملات خود ادامه دهد. زمانی که حریف در وضعیت نامطلوب بدنی قرار دارد، کشتی گیر باید او را در همان حال نگه دارد.

گارد مخالف

هنگامی که یککشتی گیر راستگارد (کشتی گیر رو به تصویر) و حریف مقابلش (کشتی گیر پشت به تصویر) چپ گارد باشد در این حالت، گارد را مخالف می‌گویند (تصویر5)

کشتی

گارد مختلط

هنگامی که یک کشتی گیر جفت گارد (کشتی گیر پشت به تصویر) و حریف مقابلش (کشتی گیر رو به تصویر) راستگارد و یا چپ گارد باشد (در اینجا چپ گارد است) در این حالت گارد را مختلف می‌گویند(تصویر 6).

کشتی

گارد موافق

هنگامی که هر دو کشتی گیر راست گارد و یا چپ گارد باشند (در اینجا چپ گارد هستند) در این حالت گارد را موافق می‌گویند(تصویر 7).

کشتی

نحوه حرکت برای حفظ وضعیت صحیح

زمانی که یک نقطه‌ی اتکا حرکت می‌کند، نقطه‌ی دیگر نیز باید برای جبران تغییر تعادل و وضعیت حرکت کند. هنگامی که بدن کشتی گیر یا دستهای او حرکت می‌کند، نقطه های اتکای او باید طوری حرکت کند که بتواند کنترل و تعادل بدن او را حفظ نماید. تصاویر 8 و 9 این عمل را نشان می‌دهند.

کشتی

وقتی که حریف حرکت می‌کند، کشتی گیر باید مرکز ثقل بدن خود را یا بالا ببرد و یا پایین بیاورد و نقاط اتکا و بدن خود را حرکت دهد تا بتواند محکم‌ترین وضعیت بدنی از نظر عملکرد آناتومیکی را نسبت به مرکز ثقل حریف ایجاد نماید. تصاویر 10 الی 13 این عمل را نشان می‌دهند.

کشتی

 کشتی گیر احتمالاً از دو گارد ژاپنی (جفت گارد یا پاها به طور موازی) و گارد متناوب (چپ گارد یا راست گارد) به داخل یا خارج استفاده خواهد کرد. او نباید غیر از این دو گارد با حریف رو به رو شود. تصاویر 14 و 15 نشان می‌دهد که کشتی گیر چگونه باید بدن خود را با استفاده از نشینمنگاه تنظیم کند و مرکز ثقل خود را در زمانی که حریف او را در وضعیت بدی قرار می‌دهد و یا کنترل دست‌ها یا پاهای او را به عهده دارد، حفظ نماید.

کشتی
afshar بازدید : 504 شنبه 07 بهمن 1391 نظرات (0)
کشش همسترینگ روی توپ کشش همسترینگ سیم کش کشش همسترینگ ازپشت-تک پا کشش همسترینگ خوابیده چرخش کمربامیله -نشسته چرخش شکم باوزنه روی زمین کشش پهلو هاخوابیده زیرشکم چرخشی یا متناوب جمع کردن همزمان دست وپا شکم نیمه پاجمع روی توپ یا میز
afshar بازدید : 1413 پنجشنبه 05 بهمن 1391 نظرات (0)

ازاین به بعدمیخوام به درخواست بعضی ازدوستان آموزش فنون کشتی رو درپستها بزارم پس ازیک دست دودست شروع میکنم چون این فن رودوست دارم از جمله فنونی که می توان در کشتی و در هنگام کار کردن بر روی دست ها اجرا کرد فن یک دست دو دست می باشد.این فن در حالات و روشهای مختلف مثلا در هنگام حمله حریف یا در هنگام دفاع می توان استفاده کرد. اجرا هنگامی که حریف(آبی) دست بر شانه های ما گذاشته است با استفاده از دست آراد مچ و یا آرنج دستی که حریف بر سر شانه ما گذاشته است را می گیریم.البته قبل از گرفتن دست باید کمی خود را عقب دهیم تا جای مچ گیری حریف ایجاد شود.

یک دست یک پا

afshar بازدید : 425 پنجشنبه 05 بهمن 1391 نظرات (0)
بیشتر مردم در سراسر جهان نگران اضافه وزن خود هستند و درصد کمی نیز از لاغری رنج می برند و درصدد اضافه کردن وزن خود می باشند. همان طور که چاقی خطرناک است، لاغری زیاد هم ممکن است افراد را مستعد ابتلا به بیماری های متعدد کند که یکی از آن ها ضعیف شدن سیستم ایمنی بدن است و بدن را مستعد ابتلا به عفونت ها و مشکلات می کند. علاوه بر آن بیماری افراد لاغر نسبت به بقیه دیرتر بهبود پیدا می کنند. فردی که ۱۰ تا ۲۰ درصد زیر وزن نرمال و طبیعی متناسب با قد قرار می گیرد، کم وزن تلقی می شود. برخی از دلایل کم وزنی استرس، کمبود خواب، تغذیه نامناسب، قرارگرفتن در معرض آلاینده ها و نداشتن فعالیت جسمی است. اما افزایش وزن به طور سالم کار دشواری نیست و می توان با تغذیه درست به آن دست پیدا کرد. مطلبی که یادآوری آن ضروری است این است که برای افزایش وزن نیز همانند کاهش آن نباید به روش های غیرمفید متوسل شوید بلکه برای رسیدن به وزن متناسب نیز باید از موادغذایی مفید و ضروری استفاده کنید. - اولین کاری که باید انجام داد، رعایت یک رژیم غذایی متعادل است . تعادل در مصرف کردن پروتئین، کربوهیدرات و چربی ها (مانند اشباع نشده، روغن زیتون، روغن کانولا، پسته، بادام و گردو) است. - نیازی نیست موادغذایی سرشار از چربی و یا شکر مصرف کنید. بلکه روی موادغذایی سرشار از کالری، ویتامین و مواد معدنی تمرکز کنید. - حتما ۳ وعده اصلی غذا یعنی صبحانه، ناهار و شام بخورید از هیچ کدام از وعده ها نباید صرف نظر کنید. - نیم ساعت قبل و پس از وعده غذایی از مصرف نوشیدنی پرهیز کنید زیرا مایعات بیش از حد باعث ایجاد سیری و کاهش اشتها می شود. - به جای استفاده از یک نوع آب میوه از مخلوط آب میوه ها که حاوی کالری بیشتری است، مصرف کنید. - هرچند مصرف چربی بیش از حد برای افزایش وزن سالم توصیه نمی شود اما باید چربی های مفید مانند میوه مغزدار، آواکادو، زیتون و ماهی های چرب را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. - پروتئین هایی را مانند تن ماهی، سینه مرغ، بوقلمون، گوشت های بی چربی، میوه و سبزی که برای ایجاد توده عضلانی موثر است در رژیم غذایی خود بگنجانید. - تحت نظر یک متخصص به ورزش که یکی از بهترین روش های افزایش وزن است بپردازید. - مصرف شیر به خصوص فاقد چربی را بالا ببرید. شیر حامل پروتئین زیاد و موادمغذی لازم است. - از موادغذایی و نوشیدنی های بدون کالری مانند نوشابه های رژیمی، قهوه تلخ و چای پرهیز کنید. - در حداقل یک وعده غذایی کربوهیدرات مانند سیب زمینی، برنج، ماکارونی، نان مصرف کنید. - یکی از موثرترین و آسان ترین روش های افزایش وزن مصرف شیرموز است. - روزی ۳ عدد موز و همچنین شیر یا ماست مصرف کنید. - روزی یک لیوان شیر با یک قاشق غذاخوری عسل میل کنید. - خوردن انبه و یا شیر انبه را به طور روزانه نیز در برنامه غذایی خود قرار دهید. - مصرف روزی ۳۰گرم کشمش حتما باعث افزایش وزن خواهد شد. - ۳ تا ۴ انجیر را به مدت ۲۴ساعت در آب خیس کنید و روزی ۲ بار میل کنید.
afshar بازدید : 457 پنجشنبه 05 بهمن 1391 نظرات (0)
توپست قبلی چگونگی درست اضافه کردن وزن روبراتون گذاشتم تواین پست میخوام دلایل اینکه بعضیادیگه وزنشون کم نمیشه روبزارم این دام‌های عادی در رژیم غذایی می‌توانند در کاهش وزن شما خلل ایجاد کنند.آیا شما رژیم می‌گیرید و وزن کم نمی‌کنید؟ به احتمال زیاد شما گرفتار برخی اشکالات رایج در رژیم‌های غذایی هستید.کارشناسان می‌گویند واقعیت این است که حتی وقتی شما رژیم می‌گیرید، شاید کالری بیشتری را نسبت به آن‌چه فکر می‌کنید بخورید. گاهی بین آن‌چه که ما می‌دانیم باید برای کاهش وزن انجام دهیم و آن‌چه که واقعاً در هنگام تلاش برای رژیم انجام می‌دهیم ارتباطی وجود ندارد. 6دلیلی که شما وزن کم نمی‌کنید برای تازه کارها، فکر کردن در مورد رژیم گرفتن را متوقف کنید، در عوض روی ترک عادت‌های بد روزانه‌ای تمرکز کنید که باعث افزایش وزن می‌شوند.شاید شما ندانید که کالری‌ها با چه سرعتی می‌توانند افزایش پیدا کنند. یک قاشق غذاخوری برنج اضافه در طول شش ماه می‌تواند ۱۰۰-۷۵ کالری به شما اضافه کند، یک قاشق غذاخوری اضافه‌ی کره می‌تواند ۱۰۲ کالری اضافه کند و ۱ اونس ( ۲۸,۳۵ گرم) چیپس هنگام ناهار همراه با ساندویچ ۱۶۲ کالری اضافه به همراه دارد. غذا خوردن هنگام آشپزی، آغاز هر روز با یک قهوه پرکالری، تمام کردن بشقاب غذای بچه‌ها هنگام شام و ... فقط برخی از عادت‌های بدی هستند که تلاش برای کم کردن وزن را از بیهوده می‌کنند. البته به همان سرعتی که کالری‌ها می‌توانند افزایش پیدا کنند، می‌توانند کم هم بشوند. آگاه شدن از اشتباه‌هایی که باعث می‌شوند کالری‌ها یواشکی وارد برنامه‌ی رژیم غذایی شما شوند می‌توانند برای کاهش وزن واقعی شما بسیار کمک کننده باشد. لیست ما را که اشتباه‌های رایج مردم در هنگام رژیم گرفتن نام دارد بررسی کنید و ببینید که آیا هیچ کدام از آن‌ها برای شما آشنا به نظر نمی‌آید؟ ● اشتباه رژیمی شماره یک:مسابقه برای تمام کردن جایزه‌ای بر تمام کردن غذای شما در زمان معینی وجود ندارد، مگر این‌که شما، در مسابقه‌ی هات داگ خوردن شرکت کرده باشد. برنامه‌ی روزانه‌ی شلوغ و پر کار، ما را به سویی برده است که برای سازگار شدن آن به سراغ عادت ناسالم سریع غذا خوردن برویم. تارا گیدس، سخنران انجمن رژِیم آمریکا می‌گوید: «ما باید بیشتر خوردن آرام اروپایی را انتخاب کنیم، با این روش ما می‌توانیم از غذا خوردن لذت ببریم، مزه‌ی هر گازی که می‌زنیم را بچشیم و نشان سیر شدن را قبل از زیاد غذا خوردن دریافت کینم». ● اشتباه رژیمی شماره ۲: صرف نظرکردن از وعده‌های غذایی تحقیقات نشان می‌دهند افرادی‌که صبحانه نمی‌خورند، بیشتر از افرادی‌که صبحانه بخورند وزن دارند. درک غلطی در این مورد وجود دارد که صرف نظر کردن از صبحانه یا هر وعده‌ی غذایی باعث می‌شود کمتر کالری جذب کنیم، ولی واقعیت این است که بیشتر مردمی که کمتر از ۳ وعده غذا در روز می‌خورند، در انتهای روز با خوردن کالری بیشتری روز را تمام می‌کنند. برای خوردن ۳ وعده غذا در روز تلاش کنید. همیشه روزتان را با یک صبحانه سالم شروع کنید ولی مراقب باشید که عاقلانه انتخاب کنید. دکتر جوآن لیچن مشاور تغذیه و نویسنده‌ی داینینگ لین می‌گوید: «حتی یک کیک کوچک می‌تواند ۴۰۰ کالری و ۵ گرم چربی داشته باشد».یک صبحانه سالم می‌تواند پروتئین و فیبر داشته باشد. یک تخم مرغ یک تکه نان تست گندم و نصف گریب فروت فقط ۲۵۰ کالری دارد و شما را تا شب سیر نگه می‌دارد. ● اشتباه رژیم غذایی شماره ۳: استفاده از کالری مایع بیش از اندازه کالری‌های مایع مانند قهوه با خامه، آب‌میوه‌ها، چایی و سودا واقعاً می‌تواند وزن را زیاد کنند. یک تحقیق نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها تقریباً۲۱۰۰۰۰ کالری‌های خود را از آشامیدنی‌ها می‌گیرند.گیدس می‌گوید: «وقتی شما نوشیدنی‌‌هایی با کالری زیاد می‌نوشید نمی‌توانید با غذا خوردن کمتر، آن را جبران کنید، زیرا بیشتر نوشیدنی‌ها تشنگی را برطرف می‌کنند ولی گرسنگی را تحت تاثیر قرار نمی‌دهند».به جای نوشیدنی‌های پرکالری، آب، شیر بی‌چربی، آب سبزیجات و اندکی آب میوه‌های۱۰۰ درصد خالص بنوشید. سعی کنید گزینه‌های سبک‌تر و ملایم‌تری را نوشیدن انتخاب کنید. در این‌جا میزان کالری بعضی از نوشیدنی‌های عادی را میبینیم: ▪ ۲۴۰ گرم قهوه با خامه و شکر – ۳۰ کالری ▪ ۴۸۰ گرم چای شیرین – ۱۶ کالری ▪ ۳۶۰ گرم سودا – ۱۵۰ کالری و ... ● اشتباه‌های رژیمی شماره ۴: ظرف‌‌های بسیار بزرگ لیچن می‌گوید: «ما در رستوران‌ها به ظرف‌‌های بزرگ عادت کرده‌ایم، پس وقتی در خانه هستیم هم همین مقدار سرو می‌کنیم و فکر می‌کنیم که این مقدار نرمال است». کارشناس‌ها بعضی ترفندها را برای کمتر کردن دانگ‌ها توصیه می‌کنند: ▪ کمی از غذای خود را در بشقاب بگذارید بماند. ▪ از بشقاب‌ها و کاسه‌های کوچک‌تر استفاده کنید. ▪ بعضی اوقات، ظرف‌‌های خود را با وسایل اندازه‌گیری، اندازه بگیرید. ● اشتباه‌های رژیمی شماره ۵: انتخاب غذاهای اضافه هم‌چنین علاوه بر زیاد بودن ظرف‌‌های غذا، ما دوست داریم کردن سالادهای رژیمی و غذا‌های مورد علاقه‌مان با لایه‌ای از چربی زیاد مانند سس، پنیر و چیزهای دیگر تمام کنیم.لیچن یادآوری می‌کند که فست فودها، جوجه‌‌های سرخ شده و سالادها، همیشه بهتر از همبرگر نیستند. در حقیقت این به اندازه‌ی غذایتان بستگی دارد. ● اشتباه‌های رژیمی شماره ۶: بدون فکر خوردن «فراموشی خوردن» این در حقیقت بردن دست به طرف دهان است بدون این‌که متوجه آن باشید این اتفاق معمولاً در مقابل تلویزیون و یا هنگام مطالعه کتاب در حالت‌ها و ساعت‌های خوشحالی و وقتی که شما باقی مانده‌ی غذای بچه‌ها را می‌خورید، اتفاق می‌افتد.گید من می‌گوید: «در برابر وسوسه‌ی غذا خوردن ایستادگی کنید، به جای فکر کردن به غذای هدر شده به اندازه کمرتان فکر کنید.» کالری‌های در ظرف‌های کوچک میان وعده‌های مورد علاقه‌تان بررسی کنید و ببینید که وقتی این میان وعده‌ها چند برابر می‌شوند مصرف کالری با چه سرعتی افزایش پیدا کند. ▪ پیراشکی با مغز وانیلی، ۱۵۰ کالری ▪ ۱۲ بادام زمینی، ۱۲۵ کالری ▪ ۳۰گرم سیب‌زمینی خلالی سرخ کرده، ۸۸ کالری ▪ ۱,۵ کیک صبحانه ، ۱۰۰ کالری ▪ ۳ عدد شیرینی، ۱۶۰ کالری ▪ ۱۵ چیپس ترتسلا، ۱۴۲ کالری ▪ ۲۰ چیپس سیب زمینی، ۱۶۲ کالری ● حالا سوال این است، شما چگونه می‌توانید عادت بی‌فکر غذا خوردن را کنار بگذارید؟ گیدس می‌گوید: «در ابتدا سعی کنید عادت این که همیشه در حال نشستن و استراحت چیزی بخورید را کنار بگذارید». یک فنجان چایی، یک لیوان آب و یا یک آدامس بدون شکر را امتحان کنید. اگر یک میان وعده می‌خواهید، آن را بیرون کیف‌تان به قطعات کوچک‌تری تقسیم کنید.
afshar بازدید : 1523 پنجشنبه 05 بهمن 1391 نظرات (0)

استروئیدبه هیج وجه از استروئید ها استفاده نکنید. ضررهای جبران نشدنی فراوان و ... دارد. سلامتی خودتان را برای چند عضله ای که با ورزش و صبر و تلاش بدست میاد به خطر نیندازید. بحث سوء مصرف استفاده ازداروها و استروئیدها این روزها به صورت معضلی برای تمام رشته های ورزشی در آمده است و متاسفانه به علت بیان بعضی مطالب غلط ونادرست در زمینه استفاده از آنها و ناآگاهی بعضی از مربی نماها و نیز تبلیغات غیر مستقیمی که در ارتباط با بسیاری ازاستروئیدها می شود بخشی از ورزشکاران را به سوی استفاده نا آگاهانه و غیر علمی ازاین ترکیبات مضر سوق می دهد . از جمله مهمترین وعمومی ترین عوارض این داروها و ترکیبات استروئیدی میتوان به موارد ذیل اشاره نمود: -مشکلات قلبی – عروقی -افزایش فشار خون -ریزش موی سر -سردرد -آسیبهای جدی کلیوی -تغییر سیستم ایمنی بدن -افسردگی -آکنه وجوش -بروز خلق و خوی تهاجمی -انواع سرطانها -کوتاهی قد درنوجوانان -احتباس بیش از حدآب واملاح و بسیاری از موارد دیگرکه هر کدام در نوع خود بسیار مضر و مخاطره انگیز می باشند ودراینجابه بعضی ازآنهااشاره میکنیم آسیب های جدی کلیوی:همانطور که اشاره شد یکی از عوارض شایع مصرف استروئیدها آسیب های کلیوی می باشد . کلیه نقش تصفیه مواد زائدبدن و دفع آنهارا به عهده دارد به همین دلیل در زمان استفاده از استروئیدها بخصوص اگر استروئیدهابصورت قرص مصرف شوند فشار بیش از اندازه ای به کلیه وارد می شود .در این حالت اگرشخص مصرف کننده به بیماریهایی همچون فشار خون بالا مبتلا باشد درصد آسیب های کلیوی در وی افزایش می یابد . براساس تحقیقات انجام شده بین مصرف استروئیدها و ابتلا به توموررابطه مستقیم وجودداردپسدر استفاده از آنها نیز بیاندیشید و اگر در طول دوره استروئیدی خود متوجه تیره شدن رنگ ادرار شدید و یا با دفع همراه با درد وسوزش ادرار مواجه شدید حتما آسیب های کلیوی را جدی بگیرید و در صدد درمان آنهاباشید . از جمله علائم هشدار دهنده در آسیب های کلیوی می توان به تیره شدن بیش از حد رنگ ادرار ، وجود درد در ناحیه کمر و تب کردن های بی مورد اشاره نمودبنابراین به محض مشاهده چنین علائمی همراه با سوزش و درد در هنگام دفع ادرار و یابدون آن حتمااستروئیدخود را قطع کرده و به پزشک مراجعه نمائید تا شایدبتوانید ازعوارض و مضرات سوء مصرف استروئیدها بکاهید . لازم به ذکر است که بعضی ازعوارض مصرف استروئیدها برگشت پذیر می باشند اما بعضی دیگر هرگز قابل جبران نیستند . آثار قلبی عروقی:تركیبات هورمونی می توانند موجب افزایش فشار خون وبالابردن بار قلب شده و زمینه ایجاد نارسایی قلبی را فراهم نماید .ضمن اینكه باافزایش كلسترول بخصوص كلسترول نوع بد می توانند عامل خطری برای حملات قلبی باشد.مضاف براینكه به لحاظ افزایش وزن بصورت غیر مستقیم نیز در مشكلات قلبی – عروقی دخیل میباشند. آثار روحی و روانی:بی حوصلگی، تغییرات خلقی و رفتارهای تهاجمی از جمله آثار بكارگیری این داروهاست. ضمن اینكه با قطع داروها و تغییرات بدنی می تواندموجبات افسردگی و حتی جنون را فراهم نماید و سوء مصرف داروها میتواند فرد را به سوی اعتیاد مواد مخدر نیز سوق دهد تغییرات رشد:مصرف دارو های یاد شده در نوجوانان می تواند سبب بسته شدن اپی فیز استخوانهای بلند اندامها شده و موجب كوتاه شدن غیر قابل برگشت قدگردد اثراتپوستی:افزایش جوشهای غرور و ایجاد آكنه های بد شكل ، ازآثار زننده مصرف این داروهاست اثر بر سیستم ایمنی: بدنبال مصرف این داروها سیستم ایمنی ضعیف شده و موجبات عفونتهای گوناگون در بدن بخصوص عفونتهای تنفسی مكرر فراهم میگرد آثار گوارشی :اختلالات كبدی و سوء هاضمه از عوارض این داروهاگزارش شده است سایر آثار: ژینکوماستی از دیگر آثار این داروها میباشد. همچنین پارگیتاندون عضلات و دردهای سیستم عضلانی – اسكلتی درمصرف كنندگان این داروها دیده شده است برخی بیماریها:درصورتی که از یک سرنگ به طورمشترک برای تزریق داروهای استروئیدی استفاده گردد سبب سرایت بیماری های خونی ازجمله انواع هپاتیت وایدز و.......میگردد پس به هیچ وجه هیچ استروئیدی برای بدن عضله ای استفاده نکنید وسلامتی خوتان را برای چند عضله ای که با ورژش و صبر و تلاش بدست میاد به خطر نیدازید درضمن بیش از 90% داروهای استروئیدی که دربازارایران موجوداست اصل نیست و10% اصل که باقی میماند دراختیارافرادمتخصص میباشدواین مضرات داروهارادوچندان میکند

استروئید1

afshar بازدید : 478 پنجشنبه 05 بهمن 1391 نظرات (0)

کشتی دانشجویان

میخواستم تواین پست بنویسم ازهمه نابسامانیهای کشتی این شهرنه،ازهمه ورزش این شهربنویسم ولی ذهنم به سمتی به غیرازکشتی رضایت نداد سال 91 هم باتمام بدی هایش آمدوبازکشتی این شهرهنوزدرگیرآدمهاییه که واسه رسیدن به منافع شرعی وغیرشرعی خودشون که هممون اونهارومیشناسیم ودربدنه اصلی کشتی شهرنیستندسنگ اندازی کرده به اصطلاح حق اجدادیشون روازاین لت وپارشده میخوان بی خبرازاینکه درکشتی این شهرجوانانی هستندکه میخواهندبرای لحظه ای هم که شده به دورازتمام گرفتاریها وغصه های روزانه وسالانه به مکانی امن مثل خانه کشتی پناه ببرن ووقتی بامسائل رغت بارحاشیه های کشتی این شهرمواجه میشن ازکرده خودشون پشیمان میشن ودوست دارن به دامن همون غصه هاوگرفتاریهای بیرون ازخانه برگردن میگم کاش، چون دیگه بیشترازاین ازدست من وماکشتی گیران وورزش دوستان کاری برنمیادواگه نباشه همین چندخط نوشتن ازگلایه هاکه بازم ای کاش ازپیشرفتهاوقهرمانی هاودوستی هابوددرغرق آباداین کشتی به گل نشسته مانیزسکته میکردیم تنهاامیدمان البته اول خداوندی است که به ماتنی سالم راعطاکردوسپس امیدبه اینکه شایدزمانی ،وقتی مسئول یادلسوزی مطالب این وب رابخواندواگرمجالی پیداکردفکری هم به حال بیماروروبه فوت کشتی این شهربکند درآخرای کاش ماهم مثل انسانهای دیگرزندگی میکردیم

afshar بازدید : 488 پنجشنبه 05 بهمن 1391 نظرات (0)
قوانین مسابقات ( پیشنهادات 2016-2013 ) آزمایشی از گرند اسلم پاریس 2013 تا قهرمانی جهان ریودوژانیرو وزن کشی : وزن کشی ورزشکاران یک روز قبل از مسابقات ساعت 19 برنامه ریزی خواهد شد . یک وزن کشی دیگر صبح روز مسابقات همراه با کنترل جودوگی و قبل از اولین مسابقه، به منظور ارزیابی تأثیر این تصمیم جدید بر روی وزن ورزشکاران در طول مسابقات انجام می شود. اگر اطلاعات جمع آوری شده نیاز به آزمایشات بیشتر داشت این روند ادامه خواهد داشت. وقتی یک ورزشکار وزنی بیش از حد وزن خود داشته باشد، (وزن اضافی توسط پزشک ورزشی تعیین خواهد شد) یک تست پزشکی باید صورت گیرد .
afshar بازدید : 367 پنجشنبه 05 بهمن 1391 نظرات (0)
ایام هفته ساعت 6 تا 8 عصر ساعت8 تا 10شب شنبه بزرگسالان - یکشنبه نوجوانان وجوانان پیشکسوتان دوشنبه بزرگسالان - سه شنبه نوجوانان وجوانان پیشکسوتان چهارشنبه بزرگسالان - پنجشنبه نوجوانان وجوانان پیشکسوتان
afshar بازدید : 508 پنجشنبه 05 بهمن 1391 نظرات (0)

تغذیه

کشتی ازجمله فعالیت های ورزشی سنگین ویکی ازپرجنب وجوش ترین ورزش هامی باشدوکشتی گیرنیازهای تغذیه ای منحصربه فردی دارد.دلیل این امرآن است که گرچه مدت زمان مسابقه کشتی کوتاه ودرحدچنددقیقه می باشد....

afshar بازدید : 387 چهارشنبه 04 بهمن 1391 نظرات (0)

انتخابی نوجوانان

موفقیت محراب غلامی کشتی گیر نوجوان صحنه ای درمسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان خرمشهر

دروزن ۷۶کیلوگرم ودعوت به اردوی تیم ملیودعوت به اردوی تیم ملی نتایج کلی مسابقات این مسابقات با حضور 330 كشتی گیر و در قالب 31 تیم از روز پنجشنبه هفته گذشته در مجموعه ورزشی شهید جهان آرای خرمشهر برگزار شد. این مسابقات در 11 وزن برگزار شد كه نفرات قهرمان به شرح زیر می باشند: وزن 39 كیلوگرم: خیرالله قهرمانی از خرم آباد وزن 42 كیلوگرم: امین خدابخش از خراسان وزن 46 كیلوگرم: مجید میربانجی از تهران وزن 50 كیلوگرم: حسین یزدانی از مازندران وزن 54 كیلوگرم: ایمان صادقی از مازندران وزن 58 كیلوگرم: علی علیزاده از مازندران وزن 63 كیلوگرم: مهران بابایی از خراسان وزن 69 كیلوگرم: محمد عظیمی از تهران وزن 76 كیلوگرم: مهراب غلامی از كرمانشاه (شهرستان صحنه) وزن 85 كیلوگرم: حامد اكبر زاده از تهران وزن 100 كیلوگرم: امیر امامی از تهران. از تیم خوزستان و در وزن 42 كیلوگرم جمال عبادی با كسب مقام سوم، در وزن 46 كیلوگرم داریوش رستمی و هادی جوكار با كسب مقام مشترك سومی و در وزن 100 كیلوگرم مجتبی مرادی با كسب مقام سومی به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شدند. اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان از هفته آینده در تهران آغاز خواهد شد. درپایان ازطرف کلیه مربیان وکشتی گیران شهرمان تبریک و موفقیت ایشان راآرزومندیم به امیداعزام ایشان به مسابقات جهانی مجارستان وقهرمانی دراین تورنمنت

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه رشته ورزشی رادنبال میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 124
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 88
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 95
  • بازدید ماه : 552
  • بازدید سال : 1,407
  • بازدید کلی : 463,541
  • کدهای اختصاصی