loading...
ورزش شهرستان صحنه
بیمه تعاون نمایندگی پیری سرابی

آخرین ارسال های انجمن
saeednadery بازدید : 549 دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (0)

تيم هاي ژاپن و كره جنوبي دوم و سوم شدند

سايت رسمي بازي هاي آسيايي 2014 اينچئون كره جنوبي با توجه به تعداد مدال هاي كسب شده در مجموع سه رشته كشتي آزاد، فرنگي و زنان ؛ از ايران به عنوان قهرمان كشتي اين دوره از رقابت ها نام برده است .

به گزارش سايت ورزش شهرستان صحنه www.salto.ir براساس محاسبات سايت مذكور؛ در اين دوره از بازي ها؛ تيم ايران در مجموع 18 وزن رقابت ها (7 نفر رشته آزاد، 7 نفر فرنگي و 4 نفر زنان) با كسب 6 مدال طلا،‌ يك مدال نقره و 5 مدال برنز و مجموع مدال ها 12 مدال؛ در جايگاه نخست قرار گرفت؛اين در حالي است كه تيم ايران در چهار وزن زنان نماينده اي در اين بازي ها نداشت.

پس از ايران، ژاپن با 4 طلا (3 مدال در بخش زنان)، 3 نقره و 4 برنز در جايگاه دوم قرار گرفت و تيم ميزبان كره جنوبي نيز كه تمامي عوامل از جمله مسائل داوري بهره مي برد با 3 مدال طلا،‌3 مدال نقره و 6 مدال برنز در جايگاه سوم ايستاد .

ازبكستان با 3 طلا، يك مدال نقره و 3 برنز چهارم شد و قزاقستان با يك طلا،‌ 4 نقره و 5 برنز در جايگاه پنجم قرار گرفت؛ كشورهاي چين، هند، كره شمالي، مغولستان،‌ قرقيزستان،‌ تاجيكستان و تركمنستان نيز در رده اي ششم تا دوازدهم قرار گرفتند.

رقابت هاي كشتي بازي هاي آسيايي اينچئون طي روزهاي 5 تا 9 مهرماه در سه رشته آزاد، فرنگي و زنان در سالن دو وون شهر اينچئون برگزار شد.

saeednadery بازدید : 565 جمعه 18 مهر 1393 نظرات (0)

پس از طرح شکایت ایران به دلیل ناداوری در دیدار سعید عبدولی و حریف کره ای در رقابت هاي كشتي فرنگي بازي هاي آسيايي اينچئون، نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی از بازبینی فیلم این دیدار به وسیله کمیته داوران اتحادیه و اعلام نتیجه آن خبر داد.

به گزارش سایت ورزش شهرستان صحنه www.salto.ir اتحادیه جهانی کشتی در صفحه اجتماعی خود اطمینان داده است که فیلم دیدار عبدولی و حریف کره ای توسط یک هیأت داوری مستقل بازبینی و اعلام نتیجه خواهد شد.

 دراین صفحه آمده است که داوري این مسابقه سخت بوده و به دنبال آن سئوالات بسیاری به وجود آمده است که در حال حاضر نیز مورد اعتراض رسمی فدراسیون کشتی ایران قرار گرفته است.

لالوویچ در این باره اظهار داشت: ما فدراسیون های ملی را تشویق می کنیم در زمانی که از مواردی ناراضي هستند با اتحادیه جهانی کشتی تماس بگیرند، این دیدار (سعيد عبدولي با حريف كره اي در بازي هاي آسيايي) مورد خاصی است که تحت بررسی است و من اطمينان مي دهم كه کمیسیون داوری ما به طور مستقل و عادلانه درباره آن تصمیم گیری و اعلام نظر خواهد كرد.

وی خاطر نشان كرد: ما به مبارزه جوانمردانه و گرفتن تصمیم های درست متعهد هستیم.

saeednadery بازدید : 518 یکشنبه 06 مهر 1393 نظرات (0)

پس از بازي هاي آسيايي 2006و 2010 تعداد طلاهاي يزداني به عدد 3 رسيد

رضا یزدانی نماینده وزن 97 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد ايران با پیروزی برابر حریف قرقیزستانی خود در فينال؛ به مدال طلاي بازي هاي آسيايي 2014 اينچئون در كره جنوبي دست يافت.

به گزارش سايت اخبار كشتي صحنه www.salto.ir  یزدانی كه با استراحت در دور نخست و پيروزي مقابل كشتي گيران مغولستان و كره جنوبي در دورهاي دوم و سوم راهي فينال شده بود؛ در اين مرحله نيز با ارايه يك كشتي زيبا و جذاب با حساب 14 بر 4 ماگمد موسي يف نماينده داغستاني الاصل قرقيزستان را شكست داد و صاحب مدال طلا شد.

با اين موفقيت؛ يزداني پس از بازي هاي آسيايي 2006 و 2010 در قطر و گوانگ ژو صاحب سومين مدال طلاي خود در بازي ها شد.

در رقابت هاي وزن 65 كيلوگرم كه امروز برگزار شد و ايران نماينده اي نداشت؛ يوگشوار دات از هندوستان ؛ با پيروزي مقابل زليمخان يوسوپوف از تاجيكستان به مدال طلا دست يافت .

لازم به يادآوري است كه رقابت هاي 4 وزن باقي مانده كشتي آزاد فردا دوشنبه برگزار خواهد

saeednadery بازدید : 5013 دوشنبه 24 شهریور 1393 نظرات (0)

کشتی فرنگی ایران برای نخستین بار به مقام قهرمانی جهان دست یافت

تیم های روسیه و ترکیه هم دوم و سوم شدند

یک مدال طلا، یک نقره، 2 برنز و 42 امتیاز دستاورد فرنگی کاران ایران در تاشکند

حمید سوریان با کسب ششمین طلای جهانی خود، به تاریخ پیوست

رکورد  عبداله موحد پس از 44 سال شکسته شد

تیم ملی کشتی فرنگی ایران یکشنبه شب در شهر تاشکند ازبکستان، دست به یک کار فوق العاده زد و در حضور تمامی قدرت های درجه اول این رشته ، با کسب یک مدال طلا، یک نقره ، 2 برنز به مقام قهرمانی رسید و تیم های روسیه و ترکیه هم دوم و سوم شدند.

 به گزارش سایت ورزش شهرستان صحنه www.salto.ir در این رقابت ها تیم ایران با 42 امتیاز روی سکوی نخست ایستاد، روسیه با 36 و ترکیه با 34 امتیاز در مکان دوم و سوم قرار گرفتند.

روند رو به رشد کشتی فرنگی که از سال 2001 با مدال طلای حسن رنگرز در پاتراس یونان آغاز شده بود ، یکشنبه شب در شهر تاشکند به اوج خود رسید و با کسب عنوان قهرمانی جهان، برگ زرین دیگری در تاریخ کشتی فرنگی جهان به ثبت رساند.

حمید سوریان هم که در وزن 59 کیلوگرم مدال طلای کشتی فرنگی ایران در این رقابت ها را به دست آورد، برای ششمین بار از سکوی نخست جهان بالا رفت تا در کنار یک مدال طلای المپیک، تمامی رکوردهای موجود در کشتی ایران را به خود اختصاص دهد.

در واقع رکود شش مدال طلای پی در پی کشتی آزاد جهان و المپیک عبداله موحد که از جهانی 1970 ادمونتون کانادا دست نخورده باقی مانده بود، در تاشکند شکسته شد.

با این حساب کشتی فرنگی ایران که با کسب 3 مدال طلا در المپیک 2012 لندن به عنوان قهرمانی رسیده بود، این افتخار تاریخی را در قهرمانی جهان نیز به ثبت رساند.

در این رقابت ها حمید سوریان در وزن 59 کیلوگرم به مدال طلا دست یافت،امید نوروزی در وزن 66 کیلوگرم به مدال نقره رسید و افشین بیابانگرد و قاسم رضایی نیز در اوزان 71 و 98 کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

این درحالی است که حبیب اله اخلاقی و بهنام مهدی زاده در اوزان 80 و 130 کیلوگرم نیز عناوین هفتم و هشتم را به خود اختصاص دادند.

saeednadery بازدید : 4452 جمعه 21 شهریور 1393 نظرات (0)

تيم ملي كشتي آزاد ایران سه شنبه شب در مجموع 8 وزن با كسب 3 مدال نقره، 2 مدال برنز و 45 امتیار پس از تیم روسیه که 62 قهرمان شد، به مقام نایب قهرمانی رسید تا برای ششمین بار در تاریخ حضور در رقابت های قهرمانی جهان عنوان دوم را به خود اختصاص دهد.

به گزارش سایت اخبار کشتی ایران  www.iwn.ir از تاشکند، در پایان این رقابت ها که قهرمانان حدود 100 کشور در آن شرکت کرده اند، تيم ايران توسط مسعود اسماعيل پور در وزن 61 كيلوگرم، سيد احمد محمدي در وزن 65 كيلوگرم و كميل قاسمي در وزن 125 كيلوگرم به مدال نقره دست يافت و حسن رحيمي در وزن 57 كيلوگرم و محمد حسين محمديان در وزن 86 كيلوگرم به مدال برنز رسيدند.

مصطفي حسين خاني در وزن 70 كيلوگرم،‌ رضا افضلي در وزن 74 كيلوگرم و رضا يزداني در وزن 97 كيلوگرم نتوانستند صاحب مدالي شوند،‌ البته يزداني در مقام نهم وزن خود قرار گرفت و 2 امتياز كسب كرد.

در این رقابت ها روسیه با کسب 62 امتیاز به مقام قهرمانی رسید و تیم های ایران و ترکیه به ترتیب با 45 و 41 امتیاز دوم و سوم شدند.

تیم ایران پيش از اين پنج بار در سال‌های 1971، 1973، 1995، 2006  و 2011 عنوان نایب قهرمانی جهان را بدست آورده بود و اين ششمين نايب قهرماني تيم ايران در رقابت هاي جهاني 2014  بود.

تا پايان رقابت هاي جهاني 2014، 44 مدال طلا، 43 نقره و 38 برنز ره‌آورد ملی پوشان کشتی آزاد ایران از اين مسابقات است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه رشته ورزشی رادنبال میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 124
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 503
  • بازدید سال : 1,358
  • بازدید کلی : 463,492
  • کدهای اختصاصی